tony-montana
Medlem
- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 0
Ban-referens
ntscqc — FiveM, Utgår 2026-03-08
Anledning: Vi har tagit detta i support där du valde samarbeta..
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag och min vän blev jagade av typ 5 bilar av ett gäng vi har krig med så vi såklart trodde att de skulle kidnappa direkt då vi har historik med dem. Vi kör runt och försöker tappa de en stund, tillslut väljer vi att köra in i en gränd, alex går upp på taket jag ställer mig bakom en vägg. Jag hör bilarna köra runt och runt runtomoss. Sen hör jag massa skott och antog att de dödade alex eller att de försöker. Senare åker 3 bilar in. De hoppar ut och har vapen, en av bilarna kör långt in brevid mig och jag väljer att skjuta honom då jag känner mig hotad av alla andra personer som stormade in med honom med vapen så jag antog ju såklart att han skulle hoppa ut ur bilen när han stod brevid mig och döda mig. Det var det ända skottet jag sköt hela scenariot. Jag fattar ändå grejen men jag var så stressad så allt blev bara en soppa. Jag ber om ursäkt för de jag gjort.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag fattar såklart att jag kanske inte skulle skjutit han direkt och väntat lite och se vad han hade för planer ( om han tänkte hoppa ut och skjuta mig eller vad han tänkte göra). Så nu i efterhand ser jag ändå alla mina brister men i situationen var det väldigt svårt att veta vem som var vem och vad de ville. De hade jagat oss jättelänge och jag ser de storma in i gränden med vapen så jag var rätt säker i situationen att de kommer att försöka döda mig och jag måste försvara mig annars kommer jag att dö. Så det var hur jag tänkte just i sitationen men jag fattar erat beslut. Skulle dock gärna fortsätta spela då jag fattar att jag gjort fel och detta kommer inte hända igen, det kommer jag se till!
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag hade såklart kunnat vänta tills han hoppat ur bilen och se vad han hade gjort. Men jag antog i situationen att han hade skjutit mig så jag agerade snabbt vilket var dumt. Jag har lärt mig att man alltid ska vänta för att se vad de ska göra eller om jag skulle försökt kidnappa grabben så jag ser allt dummt jag gjort.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har lärt mig väldigt mycket och jag ser mina brister i scenariot. Var bara väldigt stressad i stunden och gjorde dumma val.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja