Nekad tony rickardsson | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tony rickardsson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 374 — Övrigt
Anledning: Har custom crosshair
Personal: 3lvis
Datum: 2025-12-16
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Hej, För fem månader sedan idag blev jag bannad. Dagen innan jag blev bannad hade jag en crosshair efter en skottlossning på kvällen. Jag väntade ett tag, men den försvann inte så jag valde att stänga av datorn. Efter cirka 15 minuter startade jag datorn igen. När jag gjorde det startades Crosshair X automatiskt, vilket jag inte märkte vid tillfället. Jag vill be om ursäkt för detta. Jag borde ha varit mer uppmärksam, vilket jag förstår nu i efterhand. Jag tänkte inte mer på det och gick och la mig eftersom det var sent och det var skola dagen efter. Dagen efter startade jag datorn och gick in på servern. Jag kollade i min stash-bil eftersom jag och mina vänner planerade att leta efter ett annat gäng och eventuellt ta över områden. När jag öppnade stash-bilen såg jag att mina vapen var borta. Jag skapade då en support ticket för att kolla med staff vad som hade hänt. När jag pratade med dem sa de att det inte fanns några loggar på det och att de inte kunde se något i systemet. Jag skickade bevis på att jag hade vapnen dagen innan. Detta var alltså efter att jag hade stängt av och startat datorn igen, alltså när crosshairen var aktiv, vilket jag själv inte märkte förrän efter att staffen valde att banna mig.

Tar du ansvar för det som hände? Självklart. Det var ouppmärksamt av mig att inte lägga märke till det, vilket var och är väldigt dumt av mig, och jag ångrar det. Jag förstår att det kan förstöra en hel del inom RP eftersom man får en stor fördel av det.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag borde ha haft bättre koll, och om jag blir unbannad i framtiden kommer jag att radera Crosshair X. Det var till 100 % mitt fel att jag inte höll koll på det.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en ny chans eftersom det har gått fyra månader nu. Jag anser att jag har tagit ansvar för det jag gjorde, även om det var dumt, och jag förstår hur mitt agerande kan påverka RP väldigt mycket.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Tyvärr har jag inga egna bevis kvar, men jag är säker på att det finns loggar och banbevis som staffen 3lvis har lagt upp, vilket visar vad som har hänt.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

jag ber bara om en andra chans jag har varit bannad i 5 månader och jag han bara spela i typ 4 dagar jag saknar servern och alla mina vänner spelar här jag har ingen o spela med

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka