Nekad Tonisanti | Medlem ansökning (wyklez.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tonisanti

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tony

Vad är ditt discord namn? t9696

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Toni Santi och är född 1990. Han förlora sina föräldrar när han var 17 år gammal då hans pappa var en italiensk maffia och han hade stora problem, pga hans pappas problem så gick det överstyrd då man sköt båda tonis föräldrar. Hans mamma var svensk så han kunde språket och vart tvungen och flytta från Italien till Sverige där hans morbror bodde. Han började skolan så fort han kom till Sverige men skolan var tuff för honom så han valde och hoppas av, efter det har han vart väldigt ensam och försökt komma in i arbetslivet men det gick inte som det skulle då Toni Santi började med lite busiga grejer för att stabilisera sin ekonomi. Hans dröm är att lyckas och ha mycket pengar och fina bilar. Toni Santi vill även hitta nya vänner som kan hjälpa honom på travet i antingen lagliga arbetsmiljön eller den kriminella miljön.
Han är väldigt kreativ och lojal till dom som väljer och hjälpa honom, har enkelt och hitta nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska kunna bidra med den bästa möjliga rp, där alla ska tycka om Toni Santi och dom ska veta att han alltid finns där för hjälp och med mera. Jag ska ha roliga och skrattfyllda scener så att det blir en bra rp för alla på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för båda parterna då man ska ha roligt tillsammans och inte bara tänka på sig själv och övervinna allt dvs (egoist).
Alla ska ha roligt runt om sig! :)

Hur hittade du Unive? Jag har kollat mycket på USA RP och där efter såg jag denna servern på youtube. Jag blev nyfiken och ville joina.

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka