Accepterad Theo | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? theos3473

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Namnet är Toni Zeidan, Toni är inflyttad ifrån Kosovo men kallar sig själv för Alban då han inte vill bli kallad för serb på något sätt. Toni Zeidan har ett temperament som inte många andra har, det vill säga att han lätt blir irriterad och Toni vill man absolut inte se irriterad. Toni brukar springa iväg och gömma sig i hörn för att komma undan konflikter som ofta uppkommer när han blir irriterad. Toni arbetar som talangscout i hemlandet till laget Partizani Tirana, Toni pratar mycket om hans knäskada som tyvärr inträffade i ung ålder vilket som resulterade i att kärriären avslutades. Efter tretal säsonger som talangscout så bestämde Toni sig för att flytta till Sverige då många av hans släkt och barndomskompisar har flyttat dit och alla pratar om samma sak vilket är bidrag som man gratis kan leva på. Detta lockar inte Toni då han är en hårt arbetande människa men bestämmer sig ändå att flytta då han vill testa på livet som alban i det mångkulturella samhället i Sverige.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Goda scenarion med mycket underhållning, en aktiv rp:are som spelar för ett bra rollspel samt en bra server där alla kan ha kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för sin egen vinning in game utan att man istället ska spela för ett så intressant scenario som möjligt och dina handlingar i scenarion ska inte bara vara för din karaktärs vinning

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM = Random death match, man får inte döda någon utan anledning, VDM = Samma som RDM fast det är med fordon istället, Powergaming = man får inte spela med onaturliga krafter Combat logging = man lämnar spelet mitt i ett scenario Metagaming = Att man tar information från OOC Copbait = Att man gör allt i sin möjlighet för att få snutjag, exempelvis att man sladdar utanför en polisstation

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat ungefär 300 + timmar och skulle säga att jag har god erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inte mer än att jag kommer vara en aktiv spelare som är erfaren, kan alla regler och även som kommer bidra med bra scenarion

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka