Nekad Tomten42 | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tomten42

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Ditt discord namn: tomten0644

Ditt Hex-ID: steam:11000013af174b0

Vad för typ av beslut gäller det? Clogg, Indragna roller + 20 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? fille.1

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs eftersom jag quitade en kort stund efter jag dog. De antog alltså att jag cloggade.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom jag inte var i ett pågående scenario. Clogg är ju när du quitar ett pågående scenario och när jag quitade var det inte ett pågående scenario, även om det var en kort tid efter jag dog som jag quitade. Klockan var väldigt mycket och innan jag quitade hade vi åkt runt i stan och innan vi vart ned skjutna hade vi knappt sätt någon bil. Men innan jag quitade kollade jag mig runt för att säkerställa att jag inte skulle komma i något scenario. Men efter att jag hade kollat mig omkring såg jag inga bilar och jag hörde inte häller sirener, jag quitade då för att sova. Jag kollade även efter att jag hade fått hoppa support med 320 och han svarade att det beror på om man är i ett pågående scenario vilket det inte var.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet:
1751154141260.png 1751154239571.png
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Ni loggade inom loppet av max 1 minut efter ni dog? Det är i ett pågående scenario och ni undviker scenario i efterhand med exempelvis sjukvård eller polis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka