Nekad Tomten42 | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tomten42

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Ditt discord namn: tomten0644

Ditt Hex-ID: steam:11000013af174b0

Vad för typ av beslut gäller det? Clogg, Indragna roller + 20 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? fille.1

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs för att det var en kort stund efter att jag dog och tills jag sedan quitade spelet. Så de antar alltså att jag har cloggat.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom det inte är ett pågående scenario. Vi hamnade i en skottlossning vid 03:15 vilket resulterade att jag dog. Sedan när skyttarnas bilar hade åkt därifrån väljer jag att quita spelet. Innan jag quitar spelet kollar jag mig runt och ser inga bilar. Innan vi hamnade i skottlossningen så var det knappt några spelare inne. Så innan jag quitade kollade jag mig runt så att jag inte ser några bilar och jag hörde inte heller några sirener. Jag var alltså INTE i något pågående scenario. Efter beslutet hade tagits skrev jag även till 320 för att dubbelkolla lite hur regeln gäller bara för att dubbelkolla så att åtgärderna stämmer. Då svarar han att det beror på om man är i ett pågående scenario (bifogar bild nedan). Och jag var inte i ett pågående scenario. Alla bilar hade åkt därifrån och jag hörde inga sirener.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet:
1751060511098.png1751060523922.png
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka