Inaktuell Tomn1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elliot WJLK

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? Elliot WLJK#0001

Ange ditt födelsedatum 4 Oktober 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Vardagar 15-22 kan förekomma tidigare
Helger 08-02
Lov 08- 04 Kan förekomma Dygnet runt

Vad är det som får dig att söka till Staff? Jag har kompisar i staff temet och jag tycker de är roligt att hjälpa folk i unive jag har varit sugen på att söka till staff just nu har jag servervakt och jag gillar de men vill prova något nytt inom mod/staff teamet jag är en person som gillar och hjälpa folk och banna folk som bara lallar eller kör på andra servrar för de vet jag att unive har noll tolerans till och de kan jag förstå för de kan bli en dålig rp och de är orelisktigt att man kan rpa i två städer och de gillar jag inte folk som kör på fler servar medans dom kör på unive och de är där man önska att man kunde banna den personen

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? göra unive till svergies bästs rp server igenom historian och jag är berädd och hjälpa folk i staden eller på dc när de gäller folk som ska ha blacklist eller folk som behöver hjälp och med folk som vill donera pengar till unive för att unive teamet ska kunna hålla uppe servern och de är inte gratis och hålla i den servern men philip lär ju fan tjäna mycket penger på att hålla uppe servern och jag ska jobba med att få in fler spelare och göra så folk har en bra rp nivå och att alla borde höja sin rp nivå
jag har märkt att folk inte bryr sig om sin rp nivå och de blir ju inte roligt för hen när hen blir bannad för lall eller suntförnuft

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 5-7 månader och mer kommer de bli

Har du några tidigare erfarenheter? nja bara lite inom staff jag har goda vänner inom staff teamet så jag vet lite men jag har erfarenhet om de flesta jobb och just nu har jag erfarenhet av servervakt och jag vet vad som inte är okej och vad som är ok och är redo för att ha mer staff kunskaper
jag har goda kunskaper inom cmds i dc och in game

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? japp
/setjob [ID] sätta någon jobb till något
/bring [ID] ta någon till dig
/freeze [ID] Freeza någon så dom står stilla
/unfreeze [ID] = Avfryser personen
/ooc Skriva ut något som alla kan se som inte är rp
/skin = Ge någon så dom kan byta kläder
/spec [ID] = speca folk
/sqlbanoffline [ID] banna någon när dom inte är inne
/slay [ID] = Dödar det angivna direkt
/sqlbanhistory = Du ser ban historiken på spelaren
/revive [ID] = Revivar personen
/goto [ID] = går till person
/tpm Tpa till Waypoint
/noclip Då kan man flygga runt
/toggleid Se folks id
/sqlban [ID] banna någon
/sqlunban unbanna någon
/kick [ID] kicka någon
/togglename Se folks namn
/toggleid se andra spelares id
/sqlbanoffline (HEX) du bannar någon som inte är inne på servern
/bring id du drar någon till dig typ som tp
/giveitem (ID( (VAD) (HUR MYCKET) du ger dig tillexempel saker som en triss lott eller en vatten flaska
/addkey (ID) (VILKEN) (HUR MÅNGA) Du lägger till en nyckel som en falck nyckel eller en gäng nyckel

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? spelar ingen roll de mesta är roligt inom unive jag är redo för att hjälpa till på unive rp jag kan jobba inom allt

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja jag har adhd men har god erfarenhet hur jag hanterar de så jag inte blir så arg men blir inte arg så lätt

Tillbaka