Nekad Tomn1 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot WJLK

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Qvarnström

Ange ditt födelsedatum 4 Oktober 2007

Vad heter du på discord? Elliot WLJK#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar Ca 6-8 timmar
Helger 9-12 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? Jag vet inte riktigt men typ 4-5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? hjälpa ingame med folk som behöver support och hålla koll på alla som och kicka om de så behövs för att dom lallar eller något eller rdm eller vdmar utan en anlednig vilket jag har varit med om ett par gånger och de har inte varit kul när ingen admin har kunnat säga till hen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Mina kompisar vill att jag ska bli de så varför inte kan väll prova och söka till servervakt för servervakt verkar vara roligt och jag gillar att hjälpa till och göra unive till sveriges bästa server som bara ska ha goda rykten

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? med att få bort lallare och sån som bryter mot våra regler i fivem serven och som jag skrev ^ och göra unive till svergies bästa och största plattform inom svergie och jag är redo för att bli servervakte för att stoppa allt

Varför ska just du bli servervakt? jag vill att folk ska följa reglerna och inte några lallare och att man inte ska bryta mot någon regler över huvetaget särskilt mot alla unives server regler och jag gillar och hjälpa har varit support förr och jag sakna de och vill bli en som hjälper alla på severn och att folk ska inte vara välkommen tillbaka till unive för att man ska följa dessa regler som finns https://www.unive.se/threads/fivem-servern.24622/ på fivem servern jag gillar inte när folk bryter mot regler och jag kommer förska mitt bästa för att stoppa lallandet och regel brotten särskilt på kvällen!

Varför vill du bli servervakt? Vill hjälpa till för jag känner kompisar som är servarvakt och jag vill inte att folk ska känna att dom inte kan få hjälp om dom vill att man ska prata med en person som gör fel och göra saker utan anlednig och jag har själv varit där att jag inte fått hjälp och de är inte kul ska jag säga men nu idag tänkte jag ta chansen att prova och söka till servervakt och jag vil hjälpa folk med support ig

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? väldigt goda /setjob [ID] sätta någon jobb till något /bring [ID] ta någon till dig /freeze [ID] Freeza någon så dom står stilla /unfreeze [ID] = Avfryser personen /ooc Skriva ut något som alla kan se som inte är rp /skin = Ge någon så dom kan byta kläder /spec [ID] = speca folk /sqlbanoffline [ID] banna någon när dom inte är inne /slay [ID] = Dödar det angivna direkt /sqlbanhistory = Du ser ban historiken på spelaren /revive [ID] = Revivar personen /goto [ID] = går till person /tpm Tpa till Waypoint /noclip Då kan man flygga runt /toggleid Se folks id /sqlban [ID] banna någon /sqlunban unbanna någon /kick [ID] kicka någon /togglename Se folks namn /svban [ID] Banna i 60min

Är du whitelistad på serven? Ja de är jag! har varit de ett tag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans En gång på grund av att jag kanske lallade lite med lärde mig av mistaget

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka