- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 1
Användarnamn: tomethegreat
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tomedaskalo/
Vad är din discord tagg? tomce#8673
Var är du avstängd? FiveM Servern
Vad är du bannad för? Powergaming, fearrp
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag plockade upp en person utanför bilfirman som hade golat ner mig och mina vänner till polisen så vi bestämde oss skrattandes att kidnappa honom samt avrätta honom. Jag visste ej att utanför bilfirman var greenzone. Hade inte plockat upp personen om jag vetat. Vi såg det som ett roligt scenario och vi satt i discord och skrattade. Jag blir varken bannad eller kickad någonsin och sköter mig. Så tycker att 7 dagar är lite väl.
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte plockat upp personen och hade ej gjort de om jag vetat att utanför bilfirman var greenzone
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att utanför bilfirman är greenzone
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tomedaskalo/
Vad är din discord tagg? tomce#8673
Var är du avstängd? FiveM Servern
Vad är du bannad för? Powergaming, fearrp
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag plockade upp en person utanför bilfirman som hade golat ner mig och mina vänner till polisen så vi bestämde oss skrattandes att kidnappa honom samt avrätta honom. Jag visste ej att utanför bilfirman var greenzone. Hade inte plockat upp personen om jag vetat. Vi såg det som ett roligt scenario och vi satt i discord och skrattade. Jag blir varken bannad eller kickad någonsin och sköter mig. Så tycker att 7 dagar är lite väl.
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte plockat upp personen och hade ej gjort de om jag vetat att utanför bilfirman var greenzone
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att utanför bilfirman är greenzone
Har du läst våra regler? Ja