Inaktuell toivo.123 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

En Galen Svenne ;]

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 10 Maj 2007

Vad heter du på discord? Moon kyrix#0068

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 538 timmar totalt

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer kunna vara aktiv 5-6 timmar om dagen kan bli 7 på helger och om det behövs så 7 i vanliga fal också.

Vad heter du? peter nilsson

Hur gammal är du? 22 fyller 23 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? jag jag är simkunnig när jag va liten så gick jag på simning och nu jobbar jag hus ambulansen men det vill jag inte nu så jag kan simma bra.

Varför vill du bli polis? för jag har velat bli polis i hela mitt liv och jag vill hjälpa folket i samhället och jag vill också få slut på alt det kriminella som händer i samhället.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? krävs svenskt medborgarskap enligt svensk författning, d.v.s., man måste kunna ta kritik och man måste kunna ta stressiga situationer.

Vad vet du om yrket i helhet? krävs svenskt medborgarskap enligt svensk författning, d.v.s. svensk lag. Du måste vara

Har du några tidigare erfarenheter? jag har gåt högskola till och läsa till polis så jag kan polis greppet och sen har jag gåt på gym och det kan man behöva också och sen har jag gåt på skytteklubb och har tränat mycket på springa.

Hur är du som person? jag så person jag är snäll, trevlig, snäll mot kolleger som jag jobbar med, är bra på det mesta, kan ta kritik, jag är bestämd t.ex. om jag kör efter en person så gör jag det tills han stannar.

Är det något vi bör veta om dig? jag har kört mot rött fast det va när min mamma höll på dö hemma hus säg det är typ det ända.

Tillbaka