Accepterad kalle.123 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle1

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
58
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad är ditt discord namn? kalle.12354_97321

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Harry Moberg 29 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Rolig och kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Harrys bakgrund har varit bra han växte upp i en familj med bra omgivning och en bra uppfostran. Hans föreldrar hette Maria och Gustav som hade ett företag tillsamans och drog in en del pengar där så man kan säga att Harry levde bra i ungdomsåren. Han gick på fotboll när han var liten och spelade fotboll till 15 års åldern påkgrund av att det vart för hetsigt när det jälde att spela i academy och liknande. Så Harry valde att bli polis när han fyllde 18 gjorde han lumpen och tyckte det var utmanande men roligt. Efter lumpen så hade han tjänat in lite pengar så han köpte en båt och tog skepparexamen. Men han kände inte nån mening med livet så han sökte spåntant in på polishögskolan och skulle testa den linjen i livet. Harry tyckte det var otroligt roligt där och kände verkligen det här vill jag göra. Han klarade polis testet han var dukdig på simtestet för han älskade vatten. Så nu vill Harry flytta in i Unive och fortsätta sitt liv där och bli en bra och hjälpsam polis!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med verklighets baserad rp och göra mitt bästa som polis och gör det roligt för alla parter inte bara mig utan alla. Jag tycker det är vikdigt att det ska vara roligt när man rpar inte för seriöst och det tror jag jag kan bidra med!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man tillexempel medvetet låter mina motparter i ett sceanario att dom ska ha det kul också som att dom vinner eller att jag går med på att dom ska få ha det lite roligt. Det är inte alltid kul om jag tillexempel makrbisbrukar min polis roll och vinner hela tiden som polis. Utan låta dom också få ha det roligt och om dom tycker det är kul att vinna då låter jag dom vinna. PS känns lite konstigt att säga att man vinner ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har ej gjort det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming. Jag tycker det är en otrolig vikdig regel framförallt när det gäller mitt i scenario. Meta betyder då att jag som spelare blir kidnappad av ett gäng på servern och om jag är så korkad skriver till mina kompisar i discord och berättar vart jag befinner mig så kan dom komma ditt och hjälpa mig. Det förstår hela scneariot och tycker det är sjukt tråkigt när sånt händer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej men jag är en rolig person vet hur man rpar men sme me ochj liknande och hoppas ag går vidare! :)

Senast ändrad:
Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jag har gjort det nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka