Accepterad Tofflan123 | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tofflan123

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? tofflan123

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär ska vara en kille och heter Ronny Von-Konny 32 år mitt intresse är att laga bilar och motorer en dag vill jag jobba på Mekonomen och jag gillar att åka till Italien. Min mamma är död hon dog i en bil krasch och min pappa dog i en skot skada jag har två bröder som heter Algot och Oskar. Jag är väldigt glad av mig modig, mogen och har bra humor. Om jag inte lyckas komma in på Mekonomen så vill jag nog kanske bli kriminell som min bror Oskar. Jag har haft en tuff barndom när jag har blivit mobbad hela min barn dom och typ hela min släkt gick bort. Om jag blir kriminell som min bror så har jag tänkt att jag kanske ska starta upp ett gäng och känna massor av pengar av de. jag vill ha ett medborgare skap så det har vart lite tufft på senast för mina föräldrar är ju borta. Jag gillar att köra bil jag vill nog ha en en BMW för det är mitt favorit bil märke. Ronny ska nog kanske bli polis om det inte går bra med mekonomen eller det kriminella livet då ska han nog bli polis jag tror Ronny hade passat som polis för att han är ju modig, stark och kan ta elaka kommentarer han är också väldigt social av sig så han tycker om att prata med folk rätt så mycket.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig, omtänksam och vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ronny Blev mobbad när han var liten för att han hade ett sådant udda namn vilket gjorde att han blev en tyst person av sig. Men så äldre han blev desto mer våga han skaffa vänner och prata mer. Plannen för Ronny är nog att jobba på mekonomen, om det ej funkar ska han nog bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på en annan FiveM men jag har lämnat den så nu kör jag ingen för jag vill komma in på eran server och jag har kört på Roblox RP spel. Jag har kollat på massor av videos när folk har kört Unive och jag har läst alla era regler så jag är väldigt bra på RP. Jag kommer vara jätte aktiv på servern typ 5-6 dagar i veckan. Jag kommer göra så att massor av andra av mina kompisar kommer och spelar och hjälpa dom. Jag har kört på unive innan ett bra tag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är inte bara jag som ska vinna i ett scenario det är också andra som ska vinna i ett scenario t.e.x jag kan inte råna en bank med min kompis och sen bara ta alla pengar och dra och lämna han.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, Jag har te.x åkt från poliser när dom riktat mot mig, sen minns jag ej mer. Jag har lärt mig att tänka på vad jag gör innan jag gör sakerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming= tar info från te.x dc in till spelet. Fear RP= du måste värna om ditt liv. Sunt Förnuft= du måste göra saker realistiskt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka