Accepterad toffe | Ban Överklagan [slasken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/toffeloffeishere/

Ditt Hex-ID: 110000159e99859

Vad är din discord tagg? _toffe_

Vem var det som bannade dig? Slasken

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-04 221715.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Slasken valde banna mig för att jag och 2 andra stormade Ms-13. Precis när vi kommer ut från hus ser vi vår sista grabb ligga precis vid deras dörr. Jag och mina 3 andra polare bestämmer oss för att vi ska försöka rädda han sedan sticka. När vi ska börja röra oss mot dörren kommer det en bil. Vi sätter oss och väntar i buske och försöker se om det är Ms-13. 1 av de kliver ut från bilen som ser väldigt lik ut deras boss. Vi fortsätter kolla, sedan avlossar jag 1 skott på dem. Vi skjuter inget mer och de hoppar in i deras bil. De börjar köra mot oss sedan kör de över 1 av oss. Då bestämmer vi oss för att skjuta mot dem. Vi sköt mot de och dödade 2. 1 av dem är kvar och han kliver ut och bilen och skjuter mot oss vilket vi kan förstå. Vi skjuter tillbaks och lyckas tillslut få ner han. Jag förstår hur slasken ser det men för mig där och då var de mer panik. Jag har förstått och ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. i gjorde en Stormning på Ms-13 och våra grabbar ligger exakt vid deras dörr. jag och 2 polare ska då försöka rädda de och sticka därifrån. När vi gör oss redo för att gå fram så kommer de en bil och vi tror de e Ms-13. Vi väntar lite och de stannar vid området som är utanför deras hus som de sagt i veckor nu att de äger. Jag och mina polare tror det är Ms-13 så vi gör oss redo för att de kan bli en skottlossning. 1 av de kliver ut från bilen vilket jag trodde va deras boss. De tar över området och jag avlåsar 1 skott. Sedan hoppar de in i bilen igen och börjar köra mot oss. de kör över en av oss 3 och då bestämmer vi oss 2 som är kvar att skjuta mot de. De dog, Fler i vårat gäng kom och hämtade upp oss och vi var påväg att köra vår polare som dog av att bli övrkörd av de till sjukan sedan fick jag ett pm att jag skulle komma supp...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte säga att de var en felaktig ban... Jag förstår hur Slasken ser på detta och det kan jag förstå, de e bara det att jag mitt i den situationen. Jag var stressad och hann inte tänka mycket snabbt i det läget. Jag har snackat lite med slasken om detta och vi förstår varandra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kolla logs tror runt 10-12 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra mycket annorlunda. För det första hade jag kunnat skita i att ens stanna efter stormningen och försökt rädda polare. Ist ba låta han bli 12ad så inte detta skulle ske. Jag hade annars kunnat skita i att skjuta och bara sitta å gömma mig och väntat på att de drog sedan kunnat vi fortsätt vårt uppdrag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket. Alltid tänka mig för vad jag gör innan jag skjuter t.ex. Kan även lära mig att man inte allltid måste skjuta för att lösa det. Man kan försöka ist prata med dem som var i bilen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Skulle uppskattas om Slasken svarade på denna ban överklagan då jag snackade med han igår i supp om bannen och att han skulle kolla på detta senare på kvällen. Har it bråttom att bli unbannad så lämna de gärna till Slasken

Inte fått svar på många timmar så någon annan som kan svara om ni it får kontakt med slasken

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka