- Meddelanden
- 42
- Reaction score
- 2
Ban-referens
fivem-avgasen-s8k0 — FiveM, Utgår 2026-03-13
Anledning: krockar in i 2 träd och väljer att hoppa ut o skjuta
Bannad av: Snigel
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Vi blir jagad av 5 bilar de har pittat oss flera gånger vi åker in på en grus väg tappar kontroll åker in i trädet i 30km/h vi glider in i en annan bil i samma hastiget vi kliver ut ut bilen och skjuter han framför kliver också ut och skjuter men han får ingenting för de fast de var samma hastighet som vi krocka med han i. Sen kommer de en till bil den bilen är skottsäker så han kliver ut och skjuter ner oss
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag förstår att de är fel men. Som jag sa i support så fattar jag fof inte varför han vi krocka in i inte fick några återgärder fast han gjorde samma sak. Jag skiter i återgärderna de är ba de att om han inte får något för de varför ska vi få det
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att rpa på skador och inte skjuta dirket
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag har lärt mig av mitt misstag och de kommer inte att ske igen
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja