Nekad ToeLicker13 | Ban Överklagan [A00]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ToeLicker13

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198823227286

Ditt Hex-ID: 1100001336fbf96

Vad är din discord tagg? toey123321

Vem var det som bannade dig? Axell00

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-26 163614.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? min kompis körde bil och visste inte just den reglen eller så trodde väl han att han var rolig eller något jag försökte säga till han men aaa han brydde sig inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hadde precis blivit tagen som gissla till ett bank rån och sen fick jag gå men då gick jag bara runt vid några hus uppe på mappen sen blev jag bannad det var så jag minns det iallafall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det kanske inte var en felaktig ban men det var inte jag utan det var ju min kompis som körde han har aldrig kört förut och då så förklarade jag reglerna för han men han lyssna inte elle nåt så han gjorde lite var han ville.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min kompis snodde en polis motorcykel som bara stod på vägen då fick jag testa köra den lite sen blev jag bannad i en dag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte låta min kompis spelat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte låta mina kompisar köra och ifall dom gör det säga till dom bättre om reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp det är klart. :)

Det var inte din kompis som körde, du körde en bil och rammade rätt in i en annan bil. Tycker du ska vänta ut din ban en stund.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka