Accepterad Bobby.691 | Ban Överklagan [coldfaith]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobby.691

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199185260308/

Ditt Hex-ID: steam:11000014903ef14

Vad är din discord tagg? bobby.691

Vem var det som bannade dig? Coldfaith

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-12-20 014640.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för att jag Shoot On Sighta en kille, de var 2 killar som jagade mig och en kompis ig, sen så efter kanske 2-3 minuter så åker vi ner vid grove street lite längre bort, sen så kommer 1 av dom som jaga oss, så kör han in i vår bil, jag har jätte streesad och shoot on sighta han, detta ska ej ske igen och har lärt mig efter min ban att ej göra samma grej igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte från banken och blev jagad av 2-3 bilar, sen krocka dom när vi körde mirror park, och efter de så åkte vi iväg och prata med en kille i en bil, efter de jaga dom oss till grove street sen hoppa jag ut och tog chansen att skjuta han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att den var felaktig, de var jag som gjorde fel, och ska ej ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det börjar med att vi åker ut plocket och kom en bil och hoppade ut och skjöt våra däck så vi krocka in i väggen och sen hoppade jag ut för jag visste inte vart dom var så jag blev skjuten i benen men min kompis döddade dom så tog vi hans som levde och kidnappade han från stället och tog hans pengar och vapen. har blivit bannad några gånger tidigare men minns inte exakt vad som hände.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att försöka prata mer med dom och inte bara döda han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka