tobias1870
Icke Medlem
- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 8 Augusti 2003
Vad heter du på discord? Drejixa ( Elisabeth )#0461
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? jag har 5000 timmar på fivem
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? jag kommer va 12 timmar aktiv per dag
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara vara inne i spelet varje dag
Vad heter du? ola conny
Hur gammal är du? 18
Har du B och C-Körkort? Ja
Varför ska du bli anställd? jag vill hjälpa folk i värdeln om deras bil brinner så kommer jag dit och hjälper dom
Varför ska du bli brandman? för att jag vill jobba som brandman och jag vill prova att jobba som brandman
Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? ja de har jag
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? man ska va seriös och inte otrevlig
Du får larm om brand, vad gör du då? åker på larmet direkt och inte vänta eller något
Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? jag ska gå fram till olyckan och kolla så att inte personen är skadad om personen är skadad då ringer jag ambulansen och säger vart olyckan har inträffat och hur personen är skadad som och om du inte får tag på ambulansen då får man göra hjärt och lungn räddning
Har du några andra frågor? nej jag har inga fler frågor
Vad heter du på discord? Drejixa ( Elisabeth )#0461
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? jag kommer va 12 timmar aktiv per dag
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara vara inne i spelet varje dag
Vad heter du? ola conny
Hur gammal är du? 18
Har du B och C-Körkort? Ja
Varför ska du bli anställd? jag vill hjälpa folk i värdeln om deras bil brinner så kommer jag dit och hjälper dom
Varför ska du bli brandman? för att jag vill jobba som brandman och jag vill prova att jobba som brandman
Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? ja de har jag
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? man ska va seriös och inte otrevlig
Du får larm om brand, vad gör du då? åker på larmet direkt och inte vänta eller något
Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? jag ska gå fram till olyckan och kolla så att inte personen är skadad om personen är skadad då ringer jag ambulansen och säger vart olyckan har inträffat och hur personen är skadad som och om du inte får tag på ambulansen då får man göra hjärt och lungn räddning
Har du några andra frågor? nej jag har inga fler frågor