Inaktuell tobias1870 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tobias1870

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 8 Augusti 2003

Vad heter du på discord? Tobiaskingen18#0461

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 150 timmar på fivem

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer va väldigt aktiv varje dag men om de blir nått hemma då måste jag ta de men annars så kommer jag va aktiv varje dag men när de är skola så kommer jag inte va så aktiv för då vill jag sköta skolan

Vad heter du? jag heter tobias wiberg

Hur gammal är du? jag är 18 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja jag är simkunnig

Varför vill du bli polis? för jag vill utforska värdeln med mina koleger och jag vill rädda stan så den blir bättre och att alla ska känna sig trygga i stan för de ska alla människor göra för alla ska känna sig trygga in stan

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man är snäll med sina koleger och att man kommer på alla mötet och sånt och att man lyssnar på sina koleger och chefen och om man får ett jobb då ska man åka på de jobbet och inte skita i de för de är viktigt att man lyssnar på alla sina koleger för de är viktigt att man lyssnar och att man är snäll med allt och alla

Vad vet du om yrket i helhet? att man ska va snäll med sina koleger och att man kan lyssna på sina koleger och att man är snäll med alla för de är viktigt och att man inte får lämna servern när man är i ett jobb eller man ska inte heller skita i jobben man får för jag vill rädda folk i stan och dom ska känna sig tyrgga i stan för dom behöver inte vara rädd i stan för de är bästa poliserna i stan

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har haft tidigare erfarenheter

Hur är du som person? jag är snäll jag gillar att hjälpa folk som behöver hjälp i stan för de är viktigt att hjälpa folk i stan och jag är snäll med alla i stan och jag hjälper polisen om dom behöver hjälp

Är det något vi bör veta om dig? nej

Tillbaka