Nekad tobias1870 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tobias1870

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja lisas

Vad heter du IRL? Tobias wiberg

Vad heter du på discord? ola conny#0461

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 175

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli Chef på marja lisas för att driva företaget framåt samtidigt som jag påbörjar min chef karriär på unive. Jag vill kunna anställa nytt folk till marja lisas, samtidigt som jag utvecklar min och andras rp. Jag vill så att marja lisas har stora och stabila framtider..Jag vill göra företaget till en roligare och en bättre plats där det finns bra anställda och folk som sköter sitt jobb och trivs. Jag vill bygga upp marja lisas till ett större företag där det kommer fler kunder som vill köpa båt. Jag har aldrig varit chef på något jobb men jag har jobbat på marja lisas för ett tag sedan och det verkar vara ett bra chef jobb att börja på. Jag ser fram emot bra scenarion på marja lisas. Jag vill att företaget ska få mer besökare och göra företaget till en större plats där folk bara kan chilla samt hänga. När jag jobbade på marja lisas så tyckte jag det var ett roligt jobb men i slutet så tröttnade jag tillslut men nu är jag sugen på att ansöka igen

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt bra erfarenheter jag vet det mesta i den där chef datorn. Jag har varit erfaren på båtbolaget för ett tag sedan och jag kände chefen väldigt. Och sen har jag varit chef i andra städer så jag har mycket erfarenhet inom chef yrket.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Edvin Andersson och är 21 år gammal. Han har ett stort intresse för bilar. Han växte upp på en gård utanför gävle. Han har alltid mekat med bilar lastbilar och traktorer. bilar var ett stort intresse i början för det var så lätt att arbeta med. Han har ägt många båtar i sitt liv och äger fortfarande många. När han var 16 år gammal så dog hans pappa i en bilolycka när han var påväg hem från sin verkstad. Det var hans pappa som lärt han allt om bilar och motorer. Men han hade en farfar som lärde han mycket om bilar ändå. innan hans pappa dog så sa han att han skulle välja att plugga fordon och när han var stor så skulle han jobba på en bilverkstad och det gör han nu. Efter han tog studenten så började han jobba på en bilverkstad i gävle som hette autobutler men efter det så började han på båtbolaget sen marja-liisas och nu på Falck. Han är bra på att ta kritik men och kan hantera stressiga situationer. Just nu så äger Edvin en Volvo 242, saab 95 och en honda NSX för tillfället. Edvin är en väldigt trevlig och har ett rent brottsregister. Edvin har tidigare ansökt till att bli chef på båtbolaget men då fanns det redan en chef. Den har han ansökt till Falck chef men den blev också nekad, men nu tar han nya tag och ansöker till marja lisas igen.

Hur ofta kommer du vara inne? Helger: 08:00-23:30
Lov: 08:00-00:00
Jag ska försöka höja dem här tiderna men skolan kommer ivägen och träning men om jag inte är på träning eller håller på med skolarbete så är jag inne på Unive!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
-rep kopierat av en annan ansökan du har skrivit båtbolaget i din text och du har inte ens berättat om din egna karaktär

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka