Antagen Tobias123 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KarlssonSwe

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad heter du på discord? Akkeg1

Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2006

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag valde att ansöka som medlemskapsansvarig eftersom jag verkligen gillar att hålla ordning och hjälpa till med att skapa en bra upplevelse för medlemmar. Jag har tidigare varit medlemskapsansvarig på andra servrar när dom var som störst, vilket lärde mig mycket om hur man hanterar många medlemmar och ser till att allt fungerar smidigt. Jag har också varit aktiv i flera andra servrar där jag har hjälpt till med liknande uppgifter, som att välkomna nya medlemmar, svara på frågor och se till att alla följer reglerna. Jag tycker att det är kul att ha ansvar och gillar att arbeta med andra för att skapa en bra gemenskap.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag är en väldigt snabb person att kolla ansökningar och sånt och jag är en väldigt hård person för jag är en väldigt omtänksam person också sen så är jag en väldigt bra person att prata med folk som jag inte känner för jag är en person som kan prata om vad som helst och sen så om nån har nå frågor till mig eller något så kommer jag svara på de direkt och sen så kommer jag vara hur snäll som helst som jag pratar med och som jag tar intervjuer med

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska alltid bemöta spelare som ska ta en intervju med respekt och god ton. Man ska alltid tänka på att dom kan vara liksom nya till rpet eller aldrig tagit en muntlig intervju innan utan att det kan vara dom första gång så dom kan kanske vara nervös eller likande. även om dom har fel på vissa frågor kan man alltid ta hjälp vad dom sagt innan på förra frågan och ta hjälp av doms skriftliga intervju som kan liksom boosta up dom chans att få medlem om man säger så. När jag var medlem ansavarig här innan fick jag många plus reps och så vidare. Vissa staffs lyssnade när jag tog muntlig och sa "hur fan e du inte staff" Men sanningen är att jag blev det kort därefter så det är bevis att jag är seriös och kunnig inom mitt yrke enligt mig och många andra på servern

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja bidra till att göra det extra roligt och engagerande att vara medlem på Unive. Jag tycker att medlemskapet ska kännas som något speciellt – där alla känner sig välkomna, inkluderade och som en viktig del av gemenskapen. Genom att vara aktiv, lyhörd och skapa bra kommunikation vill jag se till att medlemmarna får en positiv upplevelse och känner att deras åsikter spelar roll. Jag skulle också vilja hjälpa till att organisera roliga aktiviteter eller initiativ som stärker sammanhållningen mellan medlemmarna, samtidigt som jag ser till att det finns en bra struktur. Målet är att göra medlemskapet på Unive till något som både inspirerar och skapar en känsla av samhörighet.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att dom kraven man ska kunna ha är att man ska vara aktiv, man ska ha respekt och god ton med alla, Kunna regler och kunna Rpa på ett bra sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag var medlemskapsansvarig skulle mitt ansvar vara att se till att alla medlemmar känner sig välkomna och har en bra upplevelse. Jag skulle hjälpa nya medlemmar att komma in i gemenskapen och förstå reglerna, så att det känns lätt att vara en del av Unive. Jag tycker också att det är viktigt att hålla koll på att alla följer reglerna och att det är en schysst stämning.

Hur ser din aktivitetet ut? Mån: 15-20 Tis: 16-20 Ons: 15-22 Tor 15-20 Fre: 17-02:00 Lör/Sön Hur länge jag vill Lov: Kan vara aktiv mkt

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Är väldigt seriös och skulle göra väldigt mycket nytta Som medlem ansvarig

vill påpeka att jag e väldigt aktiv och skulle sköta deta bra och ni skulle inte ångra ta in mig i teamet

Shotlist, Mer information har skickats till dig i PM.

Godkänd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka