Accepterad Tobbe_06 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

t.o.b.b.e

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
383
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? t.o.b.b.e

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tobias Larsson, 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Busig, Omtänksam, Pålitlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund är lite busig av sig. Han har varit kriminell och gjort massor av kriminella saker av sig. Såsom rån, både person och butik. Drogsmuggling/säljning, vapenhandling, mm. Men min karaktär Tobias Larsson föddes 1995 i västra Sverige. Han kom redan vid tidig ålder in i det kriminella när han fick ett bra pengar erbjudande på att leverera en drog till ett gäng. Ända sen dess har han näst intill varit fast i det. Men hans framtida planer ska vara att försöka ta sig ut ur det. Försöka anpassa sig till det lagliga samhället, men det kan vara svårt för han. Yrke mässigt har han jobbat som lite blandat. Mest inom bilförsäljning och Meko. Han har även jobbat som brandman innan. Men hans klara framtida planer är som sagt att försöka anpassa sig till det lagliga samhället och försöka skaffa sig ett yrke som han gillar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska mitt bästa försöka bidra med rolig och bra rp. Jag vill tillsammans med andra ha det roligt och bidra med bra rp så att servern blir en bra och rolig rp server. Jag kommer även försöka hjälpa nykomlingar att lära sig rp så att vi får en seriös nivå av rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin egna fördel. Man ska spela så att båda parterna kan få det roligt i ett scenario. Man behöver inte lägga all sin energi och försöka allt man kan för att vinna hela tiden. Utan ibland kan man medvetet utan någon märker göra så att den andra sidan också kan vinna för att få ha det roligt. Annars blir det inget skoj med rpen ifall bara en sida vinner om och om igen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig blivit bannad från servern, utan bara fått kicks någon gång, varför jag fick kick minns jag inte för det är så länge sedan det skedde. Men jag har blivit bannad från unive discorden för korruption inom yrke. Jag försökte fuska till mig roller på polisen, sen blev jag bara bannad från ingenstans, när mitt straff skulle vara blacklist från polisen bara. Men jag har lärt mig att inte fuska till mig roller längre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming betyder två saker, ett man ska spela på skador och inte leka odödlig och oskadad ifall man blir skadad på nått sätt. Två är att man inte bara ska spela för pengar och makt, utan även för att ha skoj och inte bara tänka pengar och makt. Fearrp är att man ska spela rädd ifall man blir tillexempel rånad eller utsatt för vapenhot. Man ska värna om sitt liv. Reaction RP är att ens karaktär ska ha känslor, man ska spela på känslor och olika humör. Blir ens kompis skadad ska man inte bara låsas som inget hände och ta han till sjukan. Utan man ska spela på känslor och vara ledsen över att sin kompis är skadad eller dog. Meta gaming är att man inte ska ta information från discord. Man ska inte veta vart någon är eller ska hände ig ifall någon säger det på discord eller liknande.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej @Tobbe_06 ! Vad trevligt att du söker till unive. Jag ser att du har samma namn IG som på discord. Ändra detta så läser vi vidare din ansökning då, svara på detta meddelande när du gjort det. Du har 24h på dig att byta namn IG eller på discord. MVH

Hej @Tobbe_06 ! Vad trevligt att du söker till unive. Jag ser att du har samma namn IG som på discord. Ändra detta så läser vi vidare din ansökning då, svara på detta meddelande när du gjort det. Du har 24h på dig att byta namn IG eller på discord. MVH
löst

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka