Nekad Snulf | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snulf

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Svensson

Vad är ditt discord namn? Snulf

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adrian Bladh

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Go-Gubbe, Ambitiös, Tetig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är uppvuxen i en vanlig svensk medelklassfamilj i Göteborg. Skoltiden var inte den lättaste – han stack ut från mängden och försökte ofta bli omtyckt genom att ta mycket plats och spela allan på lektionerna, vilket gjorde att det inte gick särskilt bra i grundskolan. Trots det lyckades han ta sig in på gymnasiet och hamnade på SKF-gymnasiet, där mycket började falla på plats. På gymnasiet hittade han ett tajt gäng med goa vänner och det var också där intresset för bilar växte fram, något som hela umgänget delade. Efter studenten började han jobba på Volvo som montör och gjorde det i flera år. Jobbet gav både erfarenhet och stabilitet, men efter ett tag kände han sig fast och trött på Göteborg. Nu vill han lämna det gamla bakom sig och testa storstadslivet på riktigt, börja om på ny kula och bygga upp något eget. Planen är att ta sig in på fordonsmarknaden – kanske som bilförsäljare, taxichaufför eller inom något annat bilrelaterat yrke. Samtidigt vill han skaffa ett trivsamt boende, antingen en schysst lägenhet eller en liten villa. Inget överdrivet eller flådigt, bara ett ställe där han kan äta, sova och umgås med nära och kära. Utöver jobb och boende är ett stort mål att bygga ett starkt nätverk, lära känna rätt folk och verkligen bli en del av den nya staden och dess gemenskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös och realistisk RP, bra samarbete med andra spelare och fokus på långsiktig karaktärsutveckling. Mitt mål är att skapa rolig och trovärdig RP som stärker helheten på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan spela på ett sätt som känns realistiskt och roligt för alla. Ibland låter man motparten lyckas om det gör RP:t bättre och mer trovärdigt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, så vitt jag vet har jag inte brutit mot några regler. Jag håller mig till Unives kärnregler för tillfället och får se om något annat uppdagas allteftersom.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Metagaming: Det betyder att man inte får använda information som man fått utanför spelet, till exempel via Discord eller streams, i rollspel. Din karaktär ska bara agera på det den faktiskt vet i RP. 2. NLR (New Life Rule): Om din karaktär dör får du inte komma ihåg eller berätta vad som hände precis innan döden. Efter respawn ska du spela som att det är ett nytt kapitel och inte hämnas eller peka ut personer från tidigare scenariot. 3. Powergaming: Det innebär att man inte ska utnyttja spelets mekaniker för egen vinning på ett orealistiskt sätt. Man måste alltid rollspela skador, rädsla och konsekvenser istället för att agera som om karaktären är odödlig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack hoppas detta räcker :D

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka