Accepterad Tob | Medlem ansökning [yrrol1022]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tob

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Eriksson

Vad är ditt discord namn? Tobz0n#6631

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 1996

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Svensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, bra social kompitens, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Föddes på landet bil intresserad hela livet, vill få bra arbete för att kunna köpa bättre bilar. Meckat med bilar sen jag var 16 hjälpte min far mycket. sen när jag blev 18 och gick klart utbildningen inom fordon/transport så blev jag anställd som mekaniker. livet rullade på tillslut så fick jag arbete inom bil affär och sålde bilar som smör. jag lyckades spara ihop till 300 tusen och köpte mig min första sport bil. Jag köpte en Ferrari började modifera den extremt mycket alla ville ha special modiferade bilar så jag öppnade en egen verkstad i min drömstad unive staden jag började anställa yngre män som fick all min lärdom så jag kunde gå mer fram i karriären och expandera mitt företag. Jag flyttade till min dröm stad Unive staden tyvärr gick allt i botten för mina anställda gick bakom ryggen och tog all min kunskap och gjorde allt så billigt att jag fick sälja min ferrari och företaget. så jag köpte mig en gammal Volvo 740 och fick börja jobba mig upp igen att försöka nå mina drömmar i en bra stad/unive. Mitt mål är att jobba i en verkstad sen bil affär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social rp, bra senarion rättvis rp seris rp hjälpa folk om jag kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För ge bättre rp för både mig och motpartnerns sida. Detta ska vara kul för alla och realistiskt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ny till denna servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,VDM,META,Social rp,fail rp,fair rp, sunt förnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Dåligt minne men annars bra samarfattat.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server
.Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med:
https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det,
annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

skrev fel detta är mitt namn på discord 🔴FerieTTV-Kreatör🔴

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka