Nekad 1333145 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1333145

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? nattkungen

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Greger von Seger 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, lugn, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Greger växte upp i den lilla bruksorten Billingsfors i värmland under det tidiga 2000 talet, hans pappa jobbade som lastbil chauför och var ofta borta länge, hans mamma jobbade som undersjöterska på den lokala värdcentralen. I början på 2000 talet började bruket gå dåligt. Det var inte lika lönsamt som det varigt tidigare. Många fick därför sparken, det gjorde att arbetslösheten var hög i den lilla orten. Satsningen från kommunen på den lilla orten började därför minska år efter år. Brottsligheten ökade också, inbrott och rån var inte allt för ovanligt. Greger drogs in i små kriminalitet när han var 15. Han var med på flera inbrott och började sälja alkohol olaglit. Under gymnasiet försökte Greger sattse på ubildningen, han lyckades bra på bygglinjen och fick efter gymnasiet ett jobb på ett lokalt sågverk. Det var hårt jobb men Greger jobbade på, det var något som kändes bra med att slita för sina pengar lalgit istället för att driva in pengar olaligt. Under pandemin gick sågverket dåligt och Greger fick då

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med djupt och trovärdigt rollspel där fokus ligger på karaktärsutveckling, realistiska dialoger och sammanhang som känns realistiskt. Min karaktär kommer från en småstad i Värmland, med en bakgrund i både ärligt arbete och småbrott, vilket ger många möjligheter till flera olika vägar även om jag planerar att ta den lagliga vägen. Jag bidrar även med rp som mekaniker och säljare om jag får jobb på mekonomen eller autoexperten.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för att man själv ska vinna eller gå ur en situation med fördel utan ger utrymme för att ,motparten ska lyckas och vinna i ett rp scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, när jag började att spela på servern så använde jag mig av en polisbil för att ta mig runt innan jag hade en egen bil, jag lärde mig att det är viktigt att inte göra saker som är orealistiska eftersom det förstör rpn och realismen för andra spelare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, att man utan anledning eller tidigare rp skjuter eller dödar någon på ett annat sätt, inte sno tjänstefordon. Det innebär att man inte kör tjänstefordon som polis bilar eller ambulanser, men även att man inte snor företagsfordon som t.ex mekonomens bilar utan att man jobbar på mekonomen. Fear rp innebär att man visar rädsla som man hae gjort i verkligheten, T.ex om någon riktar en pistol så beter man sig som att ens liv i verkligheten skulle vara i fara eller T.ex inte går in för att handla i en affär där det sker ett pågående rån.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka