Accepterad To0th | Ban överklagan [Scott.S]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

To0th

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198271956533/

Ditt Hex-ID: 110000112940635

Vad är din discord tagg? tath2#4237

Vem var det som bannade dig? Tok står det

Hur lång tid var din ban? 16 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Dödar utan krim och bär ak

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt vet inte jag då jag hade lånat ut min dator till min kusin i 1-2 veckor och har inte så mycket koll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han sa att han hade varit inne o Rpat på min dator och inget hade hänt och nu när jag kommer tillbaka så står det att jag är bannad av tok och antaglien det som har hänt var väll att han var inne och skottade mot nån/Flertals personer som ledde till ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de är helt rätt av staffs men ifall det hade varit jag så hade inget av de hänt, Men min kusin är ändå helt ny och visste inte alls att man behövde vissa roller för de och vidare

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte litat lika mycket på min kusin och sagt rör inte fivem

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag skulle aldrig göra nåt sånt här då jag har kört på unive i 6 månader och vet reglerna och så nej de har jag inte eftersom jag redan visste de här/// Men jag skulle vilja att han skulle skriva ÖverKlagan men dom är redan på väg hem och jag skulle vilja börja Rpa igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka