Nekad roffee | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

roffee

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: steam:110000165697b1b

Vad är din discord tagg? atkyuh

Vem var det som bannade dig? toris

Bild på banmeddelande: 2FD9BB7B-FF4C-47E3-B601-7B8D5BC709F6.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för det som jag gjorde vilket jag förstår var fel men det var ej mitt fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så det som hände var ju exakt att min kusins kompis hade även på klipp där min kusin kör på mitt konto där jag är polis och hans vän som går runt och ber en person att kliva ut ur en bil sedan efter så försöker min kusin döda personen och detta har jag fått se på klipp och jag tar fullt ansvar för det min kusin har gjort men jag ber om att få en till chans då jag aldrig tidigare fått en ban och då unive var en så bra server eller snarare sagt den enda servern som jag spelat så ber jag om en extra chans. Jag hade kommit så långt inom polis ´kåren och så hände det här.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjord fel jag tar fullt ansvar för det min kusin gjorde och förstår bannen bara att jag allmänt har mått skit av att inte kunna spela på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång tidigare vilket jag inte skulle räkna då jag blev bannad samma dag som jag kom in unive och den var felaktig det stod ac bann och dem sökte igen min dator där var det helt tomt blev unbannad därefter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skaffa ett lösenord till min dator så något som det här aldrig sker igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? som jag skrev där ovanför så är det nog att jag skaffar ett lösenord för att förhindra sånna här saker från att ske.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka