Dubbelpost tn65 | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993173394/

Ditt Hex-ID: 11000013d90eb92

Vad är din discord tagg? PN14#1177

Vem var det som bannade dig? 6flame

Hur lång tid var din ban? 25 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Går runt med jakt vapen vid mekonomen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel genom att hålla i ett vapen men jag sikta inte på någon och då kontakta jag support men jag han inte. Det var en polis där. Som sa massa fula grejer om mig och så och hota mig med saker. Som om att han hade agg mot mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade kört till jaktstugan för att skaffa jaktvapen. Sen på tillbaka vägen så börjar motorn ryka så jag bestämmer att stanna på merkonomen för att laga den. När jag kommer dit så ser jag en polis som pratar med andra. Så jag hoppar ut bilen och HÅLLER i ett jaktvapen då kommer min panik. Jag blir förvirrad och vet att jag kommer bli bannad. Det var dåligt att blanda in personliga känslor i detta. Polisen ser detta och tar upp sitt vapen och säger att jag ska lägga ner vapnet. Men jag har aldrig hållt i en sak på unive förut så jag visste inte hur man la ner det. Så jag la ner det i marken men då kommer kniven upp så då tar jag upp vapnet igen så håller jag i det. sen är jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det såg ju ut som
§ 1.3 COPBAIT
COPBAIT innebär att man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet. Det kan tillexempel handla om att man driftar framför polisen.
Men det var bara ett missförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag såg inte vart jag körde för att det var genom skinligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte hoppat ur bilen och tagit det lugnt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte blanda i personliga känslor.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka