Accepterad Rose | Ban Överklagan [ZapeValle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CHAPOTRESS342

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165699829/

Ditt Hex-ID: 11000010c3eacf5

Vad är din discord tagg? roseaxe.

Vem var det som bannade dig? ZapeValle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-25 191254.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? krim utan krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har nyss kommit tbx efter att ha varit bannad i mer än 2 veckor. Jag var kriminell innan jag fick ban och sen blev jag bannad å av med medlem å krim åsen nu när jag gick in efter att ha varit bannad i 2v så hade jag ett vapen på mig som icke krim. Då gick jag å la undan vapnet i en bil. Åsen lite senare så tog jag ut samma bil å tog ut alla vapen jag hade å flyttade över dom till en skoter å ställde sedan in bilen utan vapen på mig. Det borde man kunna se i loggsen också. Åsen lite senare så blev jag bannad .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är felaktigt i detta fall. Jag förstår absolut att du misstänker mig å bannar mig för krim utan krim när du ser att jag har tagit ut ett vapen utan krim roll. Men i detta fall gjorde jag inte de i ett syfte att jag tog ut vapnet för att använda de eller rulla med de. Jag stashade mitt vapen eftersom att jag hade på mig de sen jag blev bannad åsen lite senare flyttade jag över mina vapen från en volvo till en skoter. Så jag tog absolut inte ut några vapen för att använd/rulla med dem å man kan även se i loggsen att jag inte gjort något med dem. Utan jag tog ut dom för att flytta över till ett annat fordon och jag hade på mig vapnerna i ca 15 sekunder max. Så därför tycker jagt att den är felaktig men jag förstår ändå din synvinkel ZapeValle

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har haft mindre å större bans genom alla 3 år jag har rp:at hä

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså nää, Jag använde inga vapen för kriminellt syfte när jag inte hade krim. Så de ända är väll att jag skulle kunna skippa att läggas över vapena men jag var tvungen eftersom att jag skulle använda volvon å ville inte köra runt med vapen i den så jag lö över dem i en skoter

Har du lärt dig någonting efter din ban? nee, men jag vet redan vad krim utan krim är

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka