Accepterad TKX_Leo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TKX_Leo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199202486666/

Ditt Hex-ID: Hex:11000014a0ac98a

Vad är din discord tagg? svensken2.0

Vem var det som bannade dig? Gregg

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-08 152830.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom bannade mig för jag bryter mot regeln korruption dom har helt rätt att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag testade lite bilar sen så när jag skulle köpa en bil till mig själv så såg jag att man kunde ge rea sen gjorde jag det sen blev jag bannad och jag fattad ingenting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bannen är felaktig och men den som bannade mig har helt rätt att banna mig. Jag sålde 3 bilar till mig själv för mindre pris. Jag visste inte om regeln korruption inom yrket så jag tänkte att inte något skulle hända jag rollspelade vidare och typ 10 minuter senare då blir jag bannad men jag ser att jag får en permanent ban jag fattar ingenting skriver till gregg han som bannade mig han skrev (Du kan komma support tack krim supp) Jag visste inte att han ville snacka när han bannade mig sen skrev jag när jag är bannad (aa löser) men då skriver han till mig (Försent. Du är bannad för korruption inom yrke, säljer 3 bilar till dig själv för ett billigare pris) efter skriver jag kan vi snacka men han har inte svarat än så han vet inte min sida av de hela.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för social rp jag lämnade polisens yrke utan att säga någonting jag tycker det är jätte fel att jag lämnade jag fattar att dom bannade mig jag har lärt mig att inte lyssna på vad andra säger för nån sa att jag bara kunde lämna polisen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte kunnat gjort så mycket åt att jag blev bannad. Jag visste inte om regeln korruption men om jag skulle ha vetat om regeln korruption skulle jag aldrig brutit mot regeln korruption Jag vet att jag har gjort fel men jag tycker att ni borde ge mig en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig om regeln korruption om vad korruption innebär.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar om ni inte godkänner min ban men jag vill jätte gärna spela på eran server igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka