Nekad jojo.zzyy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
558
Reaction score
187
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? xyznsa

Vem var det som bannade dig? 3lvid

Bild på banmeddelande: wtf.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom trodde det var jag som edita montaget ”FINNS INGET BEVIS, BARA EN MISSTANKE”

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var fullt medveten om montage de har du rätt i du vet första gången dom tillkalla mig för pc check då ja första gången ja blev bannad så ha dom att man endast ej får redigera montage hade inget medvete om att man inte får ha det på datorn kan svära på hela min familj att ja inte viste det jag har till o med det inspelat när jag sa det har aldrig vetat att man inte får ha det nedladdat på datornendast att man inte får redigera ge mig 1 till chans kmr aldrig göra om det då ja nu vet alla regler o vad som gäller Vrf annars tror du jag skulle lägga ner så mkt pengar på sån kort tid? var inte medveten om d. jag har inte redigerat montaget, hade ett montage nedladdat på datorn o jag viste inte om denna regeln, viste bara att man inte får redigera montage. Jag erbjöd dom i support ärendet att jag kunde visa ATT DET EJ VAR JAG SOM REDIGERADE DET, men dom drog ut mig när ja sa det o dom brydde sig inte. jag var fullt medveten om montage de har du rätt i du vet första gången dom tillkalla mig för pc check då ja första gången ja blev bannad så ha dom att man endast ej får redigera montage hade inget medvete om att man inte får ha det på datorn kan svära på hela min familj att ja inte viste det jag har till o med det inspelat när jag sa det har aldrig vetat att man inte får ha det nedladdat på datornendast att man inte får redigera ge mig 1 till chans kmr aldrig göra om det då ja nu vet alla regler o vad som gäller Vrf annars tror du jag skulle lägga ner så mkt pengar på sån kort tid? var inte medveten om d. jag har inte redigerat montaget, hade ett montage nedladdat på datorn o jag viste inte om denna regeln, viste bara att man inte får redigera montage. Jag erbjöd dom i support ärendet att jag kunde visa ATT DET EJ VAR JAG SOM REDIGERADE DET, men dom drog ut mig när ja sa det o dom brydde sig inte. jag har inte redigerat montaget, hade ett montage nedladdat på datorn o jag viste inte om denna regeln, viste bara att man inte får redigera montage. Jag erbjöd dom i support ärendet att jag kunde visa ATT DET EJ VAR JAG SOM REDIGERADE DET, men dom drog ut mig när ja sa det o dom brydde sig inte. jag var fullt medveten om montage de har du rätt i du vet första gången dom tillkalla mig för pc check då ja första gången ja blev bannad så ha dom att man endast ej får redigera montage hade inget medvete om att man inte får ha det på datorn kan svära på hela min familj att ja inte viste det jag har till o med det inspelat när jag sa det har aldrig vetat att man inte får ha det nedladdat på datornendast att man inte får redigera ge mig 1 till chans kmr aldrig göra om det då ja nu vet alla regler o vad som gäller Vrf annars tror du jag skulle lägga ner så mkt pengar på sån kort tid? var inte medveten om d. jag har inte redigerat montaget, hade ett montage nedladdat på datorn o jag viste inte om denna regeln, viste bara att man inte får redigera montage. Jag erbjöd dom i support ärendet att jag kunde visa ATT DET EJ VAR JAG SOM REDIGERADE DET, men dom drog ut mig när ja sa det o dom brydde sig inte. jag var fullt medveten om montage de har du rätt i du vet första gången dom tillkalla mig för pc check då ja första gången ja blev bannad så ha dom att man endast ej får redigera montage hade inget medvete om att man inte får ha det på datorn kan svära på hela min familj att ja inte viste det jag har till o med det inspelat när jag sa det har aldrig vetat att man inte får ha det nedladdat på datornendast att man inte får redigera ge mig 1 till chans kmr aldrig göra om det då ja nu vet alla regler o vad som gäller Vrf annars tror du jag skulle lägga ner så mkt pengar på sån kort tid? var inte medveten om d. jag har inte redigerat montaget, hade ett montage nedladdat på datorn o jag viste inte om denna regeln, viste bara att man inte får redigera montage. Jag erbjöd dom i support ärendet att jag kunde visa ATT DET EJ VAR JAG SOM REDIGERADE DET, men dom drog ut mig när ja sa det o dom brydde sig inte. jag har inte redigerat montaget, hade ett montage nedladdat på datorn o jag viste inte om denna regeln, viste bara att man inte får redigera montage. Jag erbjöd dom i support ärendet att jag kunde visa ATT DET EJ VAR JAG SOM REDIGERADE DET, men dom drog ut mig när ja sa det o dom brydde sig inte. jag var fullt medveten om montage de har du rätt i du vet första gången dom tillkalla mig för pc check då ja första gången ja blev bannad så ha dom att man endast ej får redigera montage hade inget medvete om att man inte får ha det på datorn kan svära på hela min familj att ja inte viste det jag har till o med det inspelat när jag sa det har aldrig vetat att man inte får ha det nedladdat på datornendast att man inte får redigera ge mig 1 till chans kmr aldrig göra om det då ja nu vet alla regler o vad som gäller Vrf annars tror du jag skulle lägga ner så mkt pengar på sån kort tid? var inte medveten om d. jag har inte redigerat montaget, hade ett montage nedladdat på datorn o jag viste inte om denna regeln, viste bara att man inte får redigera montage. Jag erbjöd dom i support ärendet att jag kunde visa ATT DET EJ VAR JAG SOM REDIGERADE DET, men dom drog ut mig när ja sa det o dom brydde sig inte. jag var fullt medveten om montage de har du rätt i du vet första gången dom tillkalla mig för pc check då ja första gången ja blev bannad så ha dom att man endast ej får redigera montage hade inget medvete om att man inte får ha det på datorn kan svära på hela min familj att ja inte viste det jag har till o med det inspelat när jag sa det har aldrig vetat att man inte får ha det nedladdat på datornendast att man inte får redigera ge mig 1 till chans kmr aldrig göra om det då ja nu vet alla regler o vad som gäller Vrf annars tror du jag skulle lägga ner så mkt pengar på sån kort tid? var inte medveten om d. jag har inte redigerat montaget, hade ett montage nedladdat på datorn o jag viste inte om denna regeln, viste bara att man inte får redigera montage. Jag erbjöd dom i support ärendet att jag kunde visa ATT DET EJ VAR JAG SOM REDIGERADE DET, men dom drog ut mig när ja sa det o dom brydde sig inte. jag har inte redigerat montaget, hade ett montage nedladdat på datorn o jag viste inte om denna regeln, viste bara att man inte får redigera montage. Jag erbjöd dom i support ärendet att jag kunde visa ATT DET EJ VAR JAG SOM REDIGERADE DET, men dom drog ut mig när ja sa det o dom brydde sig inte. jag var fullt medveten om montage de har du rätt i du vet första gången dom tillkalla mig för pc check då ja första gången ja blev bannad så ha dom att man endast ej får redigera montage hade inget medvete om att man inte får ha det på datorn kan svära på hela min familj att ja inte viste det jag har till o med det inspelat när jag sa det har aldrig vetat att man inte får ha det nedladdat på datornendast att man inte får redigera ge mig 1 till chans kmr aldrig göra om det då ja nu vet alla regler o vad som gäller Vrf annars tror du jag skulle lägga ner så mkt pengar på sån kort tid? var inte medveten om d. jag har inte redigerat montaget, hade ett montage nedladdat på datorn o jag viste inte om denna regeln, viste bara att man inte får redigera montage. Jag erbjöd dom i support ärendet att jag kunde visa ATT DET EJ VAR JAG SOM REDIGERADE DET, men dom drog ut mig när ja sa det o dom brydde sig inte. jag var fullt medveten om montage de har du rätt i du vet första gången dom tillkalla mig för pc check då ja första gången ja blev bannad så ha dom att man endast ej får redigera montage hade inget medvete om att man inte får ha det på datorn kan svära på hela min familj att ja inte viste det jag har till o med det inspelat när jag sa det har aldrig vetat att man inte får ha det nedladdat på datornendast att man inte får redigera ge mig 1 till chans kmr aldrig göra om det då ja nu vet alla regler o vad som gäller Vrf annars tror du jag skulle lägga ner så mkt pengar på sån kort tid? var inte medveten om d. jag har inte redigerat montaget, hade ett montage nedladdat på datorn o jag viste inte om denna regeln, viste bara att man inte får redigera montage. Jag erbjöd dom i support ärendet att jag kunde visa ATT DET EJ VAR JAG SOM REDIGERADE DET, men dom drog ut mig när ja sa det o dom brydde sig inte. jag har inte redigerat montaget, hade ett montage nedladdat på datorn o jag viste inte om denna regeln, viste bara att man inte får redigera montage. Jag erbjöd dom i support ärendet att jag kunde visa ATT DET EJ VAR JAG SOM REDIGERADE DET, men dom drog ut mig när ja sa det o dom brydde sig inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt perspektiv ja då ni inte vill sammarbete med att reda ut de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ingen aning de va dom som inte ville mota bevisen. Min ban består av att jag har redigerat ett montage de har kat inte, har bevis på de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning de va dom som inte ville mota bevisen. Min ban består av att jag har redigerat ett montage de har kat inte, har bevis på

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte ha montage p datan, men viste inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
har varit bannad ett bra jävla tag, jag köpte unban + gorilla så bannar ni mig en av en sådan grej som "NI INTE ENS HAR BEVIS TILL"

Vill bara tbx igen då ingen annan server har samma känsla som unive o man känner att prime fivem börjar kicka igång. Men som sagt Ni har inte bevis på att jag redigerat detta montage så fattar inte hur jag e bannad men fattar era misstankar utifrån min historik

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka