tjotjod231d
Icke Medlem
- Meddelanden
- 66
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? sucuritas
Vad heter du IRL? viktor
Vad heter du på discord? wikke0728
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 12 noveber
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jo jag kommer jobba som en bestämd å aktiv chef på sucuritas å kommer jämnt kuna säga åt å hålla koll på mina anställda å så vidare å kommer jämt se till så dom sköter sig å så vidare kommer kuna vara aktiv å kommer sätta in fock i sucuritas som kan sköta dig å vara aktiva så vi får bra sucuritas har på staden unive
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja har varit chef på securitas för å va anställd har föråt när de va 2021 2022 där nån gång så man har ju sina kundskaper å har erfarenhet för har varit polis chef på andra servrar å så vidare
Hur ofta kommer du vara inne? varända dag någon timme
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? viktor
Vad heter du på discord? wikke0728
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 12 noveber
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jo jag kommer jobba som en bestämd å aktiv chef på sucuritas å kommer jämnt kuna säga åt å hålla koll på mina anställda å så vidare å kommer jämt se till så dom sköter sig å så vidare kommer kuna vara aktiv å kommer sätta in fock i sucuritas som kan sköta dig å vara aktiva så vi får bra sucuritas har på staden unive
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja har varit chef på securitas för å va anställd har föråt när de va 2021 2022 där nån gång så man har ju sina kundskaper å har erfarenhet för har varit polis chef på andra servrar å så vidare
Hur ofta kommer du vara inne? varända dag någon timme
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja