Nekad tjotjod231d | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjotjod231d

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108792422/

Ditt Hex-ID: 110000144752066

Vad är din discord tagg? wikke0728

Vem var det som bannade dig? kevinchang07

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja så här jag va å gjorde hus rån å sen är den en kille där å då tog jag fram min pistol å riktade på han å sendan så spriger de utt en anna från tolaten me ett vapen i haden så jag vart skit rädd å han inte täka så jag sköt han som komm utt från toan å sedan tog jag hans halspand

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja så här jag va å gjorde hus rån å sen är den en kille där å då tog jag fram min pistol å riktade på han å sendan så spriger de utt en anna från tolaten me ett vapen i haden så jag vart skit rädd å han inte täka så jag sköt han som komm utt från toan å sedan tog jag hans halspand

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja å nej om man kan se på mitt pesketiv så ´kan man förstå men inte annars så ja å nej

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja inte försaka skute deräkt där nån skrämmmer skiten ur en

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte försaka skute deräkt där nån skrämmmer skiten ur en

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka