Accepterad tjotjod231d | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjotjod231d

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108792422/

Ditt Hex-ID: 110000144752066

Vad är din discord tagg? wikke0728

Vem var det som bannade dig? kevinchang07

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? hej så här är de jag gjorde hus rån vid windwo då jag gjorde klart första vårnigen går jag ner till andra vånigen för att råna den sedan är jag på väg in i sov rummet å där står en meniska som jag inte vet vem de är så jag tog fram mitt vapen i haden å sa öpp med händerna för att skyda mig för min karaktär värt väldigt räd å strässad å viste inte vad han skulle göra å när han försöker lugna ner sig då spriger de utt en anna kile från toleten med vapen i haden å jagh i värkligheten å min karaktär ig vart väldigt rädda å ine va beräda på de så ,man inte hinner tänka riktikt klart i huvedet å efter man såg att han hade ett vapen i haden så sköt jag för jag vart väldigt rädd å han inte täka allt gick så himmla fort å sedan efter de så¨sa jag till han andra att han fick gå efter han va skott skadad å jag försökte rp på de igenom att ta utt kolorna å så vidare med /me å sånt för att förbätra rp å sedan efter allt igentligen va en bugg fär alla va i samma hus som jag inte viste om å då låg han andra killen ner medevetslös på golvet å då tog jag hans halspand men jag tog iget annan tog ej hans vapen tog inte pegar å allt sont men ågrar att jag tog halspanden då de va väldigt dålig gjort å jag han inte tänka å jag va sträsaand å nervös så gick allt tilll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hej så här är de jag gjorde hus rån vid windwo då jag gjorde klart första vårnigen går jag ner till andra vånigen för att råna den sedan är jag på väg in i sov rummet å där står en meniska som jag inte vet vem de är så jag tog fram mitt vapen i haden å sa öpp med händerna för att skyda mig för min karaktär värt väldigt räd å strässad å viste inte vad han skulle göra å när han försöker lugna ner sig då spriger de utt en anna kile från toleten med vapen i haden å jagh i värkligheten å min karaktär ig vart väldigt rädda å ine va beräda på de så ,man inte hinner tänka riktikt klart i huvedet å efter man såg att han hade ett vapen i haden så sköt jag för jag vart väldigt rädd å han inte täka allt gick så himmla fort å sedan efter de så¨sa jag till han andra att han fick gå efter han va skott skadad å jag försökte rp på de igenom att ta utt kolorna å så vidare med /me å sånt för att förbätra rp å sedan efter allt igentligen va en bugg fär alla va i samma hus som jag inte viste om å då låg han andra killen ner medevetslös på golvet å då tog jag hans halspand men jag tog iget annan tog ej hans vapen tog inte pegar å allt sont men ågrar att jag tog halspanden då de va väldigt dålig gjort å jag han inte tänka å jag va sträsaand å nervös så gick allt tilll

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej efter jag gjorde fel å tog hans halspand så gjorde jag regelbrot så den va rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har varit bannad förtut för suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte ta hans saker men de vart fel å berom ursäkt för att jag tog hans saker

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket de kan va bra att bli bannad iblad då man lärsig av sinma misstag å då händer de inte igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka