Nekad Tjocka utter | Ansökan till Servervakt [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.KZ

Aktiv Medlem
Meddelanden
864
Reaction score
120
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? tjocka utter#3844

Ange ditt födelsedatum 23 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går till skolan, kommer hem kl 15:00 börjar spela kl 16:00 till klockan 00:00-01:00 sen gör jag och sover. Dessa tider kan variera mellan dagarna då det kan förekomma att jag nån dag kanske slutar tidigare eller senare. Jag brukar spela väldigt ofta då jag inte brukar gå ut lika mycket som förr och därför kommer jag ha tid att vara servervakt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 7 till 8 månader. Jag har skapat denna konto idag då jag har tappat bort mitt andra konto som heter ”hubba bubba”

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad ungefär 18-20 Gånger. Skriver från mobilen då jag inte kan bifoga bild.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska underlätta för alla i staff teamet, den ska vara en bra förebild för alla spelare på servern, ha en hög rp nivå och kunna hantera beslut. En servervakt ska inte leta problem, utan en servervakt ska låta problemen komma självmant. En servervakt ska kunna handskas med problem, behöver Emma hjälp tillkallar man staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag är intresserad utav att bli servervakt och jag vet att jag passar som servervakt. Jag kan hjälpa till mycket i servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är t.ex om man bannar andra för att vinna scenario eller att kicka folk för sitt eget bästa. Abuse är om man använder toggleid i scenarion eller om man revivar sig själv eller ens kompis under pågående scenarion och så vidare.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka