Accepterad tjobror423 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjobror423

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio

Vad är ditt discord namn? tp_404

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Walle Wallin 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Passionerande, Drivande, Positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Walle kommer från en ort i sverige. Walle har alltid varit en passionerande männsiska för de intressen han har. Han gillar att köra bil och hitta på roliga saker. Walles pappa lämnade familjen när han bara var 3 år och sen dess har walle bara fokoserat på att få ett bra jobb och försörja sin mamma. Walle jobbade hårt i skolan och fick ett bra betalt jobb som företagare. Han företag gick i konkurs och då blev han jätte arg och var trött på det lagliga livet. Det var då Walle bestämde sig för att bli kiminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skapa realistiska scenarion och spela för motpartnern vinst. Jag kan tillbringa att få bra RP för alla och får alla att kunna få ett roligt scenario.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motståndarens vinst är att du kan låter den andra personen i scenariot vinna även om jag inte gynnas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, Copbait, Powergaiming, Combatlogging, Rdm, Metagaming och OOC

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Min förra ansökan blev nekad för andlening: (ai) Jag skrev den helt själv och vill bara att ni ska veta att jag inte andvädit ai för denna anöskan eller den jag gjorde igår

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskaps Ansökningar Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka