Nekad tjobror423 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjobror423

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio

Vad är ditt discord namn? topclass_2019

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Walle Wallin

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Passionerande, Drivande, Positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Walle kommer ifrån en förort i sverige, Han har alltid varit drivande och alltid försökt att göra det bästa för sin familj även för miljön han bodde i. Han började jobba väldigt tidigt för att försörja sin familj. Han gick i skolan och pluggade massor för att få ett bra jobb. Han blev en framgångrik entepenör. Sen gick hela företaget i konkurs. Efter att hela världen gick emot honom så blev han trött på att leva lagligt och nu vill han bli kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skapa realistiska scenarion och spela för motpartnern vinst. Jag kan tillbringa att få bra RP för alla och får alla att kunna få ett roligt scenario.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motståndarens vinst är att du kan låter den andra personen i scenariot vinna även om jag inte gynnas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, Copbait, Powergaiming, Combatlogging, Rdm, Metagaming och OOC

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning: ai

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka