Accepterad Tjobre | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjobre

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ogge

Vad är ditt discord namn? gbg439

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Trä Koja och är uppvuxen i Vietnam och han är född 2000-12-22. Trä koja var uppvuxen i ett svårt utsatt område där han blev mobbad vid ung ålder och även misshandlad hemma av sin far som var alkholist. Vid hans uppväxt hade de svårt om pengar så han fick ofta sno till sig saker i hemlighet istället för att köpa det. Skolan var ett ställe att komma ifrån från hemmet och alla problem som han hade hemma. Däremot blev han mobbad av folk som gick i hans skola. Lärarna såg alltid till att Trä mådde bra och ville hjälpa till med studierna som han behövde hjälp med. I slutet av högstadiet så träffade Trä ett gäng killar som han snabbt klickade med och började hänga med tills sena kvällar efter skolan. Dessa killar höll på med grejer som ingen aning i staden gjorde och det gjorde de att medborgarna blev väldigt skraja ifrån dem. En kväll när killarna hängde och gjorde de som de gjorde bäst, så fick dem syn på polisen såg de, så sprang alla därifrån. Efter att Trä har ringt en massa gånger till sina kompisar i undran ifall de kom undan eller inte så hade han ännu inte fått ett svar. Trä gick hem och fick se på tv:n att killarna hade blivit tagna av polisen så var han i chock. Föräldrarna fick reda på att Trä var med killarna och numera jagad av polisen och vart rasande arga. Trä, som springer ut ur dörren tar sin cykel och försöker ta sig till en flygplats där han har planer om att smuggla sig själv ut ur landet. 19 timmar senare av adrenalin-rusande händelser så är han landad nere i Unive city, en helt ny stad med nya planer och nya instinkter. Däremot är Trä fortfarande skyldig och är inte medveten om att polisen har numera span på han i ett annat land så därför flyttade han nu till staden unive så han kan leva under ett annat namn och personummer så ingen ska veta vem han är. och nu tänker han att han ska starta ett nytt liv som kriminell och göra payback på alla sina mobbare och hans pappa som va alkolist och slog han under hela hans uppväxt.

vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att jag kommer hjälpa andra att få bättre Rp nivå och jag kommer spela för min och motpartens vinst jag spelar inte för makt och pengar jag spelar för att alla ska ha det kul och ingen ska förlora ett scenario bara för att jag ville vinna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för både min och min motpartens vinst Te.x att när jag gör ett rån så ska jag inte spela för makt och pengar utan förlorar jag så förlorar jag vinner jag så vinner jag det måste man acceptera

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla era regler Suntförnuft: är att man inte RP som man skulle kunna göra IRL RDM man dödar någon utan anledning VDM samma som RDM men man använder sig av en bil Powergaming man RP inte på sina skador ig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag spelade på unive i 2 år från 2021 till 2022 sen lite i 2023 och nu i 2024 sen har jag spelat på andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bara säga att om jag blir medlem så kommer jag göra allt i min makt för att förbättra RP så mycket jag kan

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka