Nekad Tjo äre bra | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjo äre bra

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? rch2/Cloakz

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Oscar Larsson och är 26 år gammal. Oscar Larsson är en man med stora sinnen , han gillar att utveckla sig själv. Han gillar att lära sig nya saker helt enkelt. Om vi ska gå till hanns bakgrund så kan man säga så här , han hade en väldigt bra uppväxt , han gick i skolan , fick bra betyg. Han hade många vänner. Hanns föräldrar hade bra jobb så dom fick in en bra inkomst till familjen. Ingen i familjen hade något kriminellt i sig alls utan var till 110% lagliga helt enkelt. Oscars intressen är fotboll och att va med nära och kära. Han skulle vilja bli brandman och kunna vara en del utav blåljusverksamheten helt enkelt. Han gillar att äta hamburgare , åka bil och ha den allmän lugnt i sin omgivning. Oscar är en glad person som kan lära känna folk på ett lätt set och inte är en sån här dryg jävel utan en person som är glad helt enkelt. Han är en rolig man som kan sina skämt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med minna tidigare erfarenheter angående Rp då jag båda anser själv och har hört att jag har en hög rp nivå jag kommer börja med att skaffa jobb senare kommer jag köpa krim och börja rpa inom dem kriminella vanorna :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex jag och 3 till är i en skott lossning mot ett fler antal poliser poliserna skjuter tex ner alla förutom mig istället för att fortsätta skjuta mot dem lägger jag ner vapnet och håller upp händerna då man inte ska spela för att vinna ett scenario hela tiden utan istället låta scenariot sluta som det hade slutat irl så kort fattat är det att inte spela för att vinna utan att låta dem man spelar mot i ett scenario för att om man tex är krim och dödar alla sina motståndare är det inte kul att rpa inom krim längre då man måste ha någon att rpa mot annars är det inte kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan reglerna Vdm: du använder fordon som vapen tex kör på någon utan anledning. Rdm: Tex skjuter någon som du aldrig träffat och har därför ingen anledning till det. Suntförnuft: Logiskt tänkande. Osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag har spelet mycket FiveM Roleplay

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja detta är inte plagiat då jag tog de från mitt gamla konto som jag ej kommer in på så ni vet de.

Nekad. du måste vänta en vecka innan du ansöker efter en p ban.. Du får ansöka igen på torsdag. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka