Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården
Vad heter du IRL? Melvin
Vad heter du på discord? tjenamors#4273
Hur gammal är du? 13 år
Hur länge har du spelat på Unive? 5-6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet till ett viktigare jobb i samhället. Som det är just nu så tar polisen hand om allting. Jag vill å bygga upp kriminalvården till ett större och viktigare jobb i samhället dels för att polisen får så mycket att göra annars men också för att man behöver ha fler yrken som tar hand om kriminella.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ingen erfarenhet av Kriminalvården men jag har varit polis tidigare och tyckte det var väldigt kul. Jag kan ta hand om stress och kritik väldigt bra.
Hur ofta kommer du vara inne? Skoldagar:
Måndag: 15:20-20:00
Tisdag: Samma
Onsdag: 15:00-20:00
Torsdag: 14:20-20:00
Fredag: 14:10-22:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det är klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope endast unive.
Har du läst våra Regler? yes
Vad heter du IRL? Melvin
Vad heter du på discord? tjenamors#4273
Hur gammal är du? 13 år
Hur länge har du spelat på Unive? 5-6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet till ett viktigare jobb i samhället. Som det är just nu så tar polisen hand om allting. Jag vill å bygga upp kriminalvården till ett större och viktigare jobb i samhället dels för att polisen får så mycket att göra annars men också för att man behöver ha fler yrken som tar hand om kriminella.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ingen erfarenhet av Kriminalvården men jag har varit polis tidigare och tyckte det var väldigt kul. Jag kan ta hand om stress och kritik väldigt bra.
Hur ofta kommer du vara inne? Skoldagar:
Måndag: 15:20-20:00
Tisdag: Samma
Onsdag: 15:00-20:00
Torsdag: 14:20-20:00
Fredag: 14:10-22:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det är klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope endast unive.
Har du läst våra Regler? yes