Nekad tizz12 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tizz12

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Jurss

Vad är ditt discord namn? tizz12

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Axel Borg

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respektfull, Orolig, Snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Axel Borg har alltid haft ett öga för detaljer – särskilt när det kommer till bilar. Redan som liten stod han hellre i garaget än framför tv:n. Doften av motorolja och ljudet av en motor som startar var något som fastnade direkt. Med tiden växte det från en hobby till ett tydligt mål: han ville inte bara köra bilar, han ville arbeta med dem, förstå dem och en dag bygga något eget kring dem. Under sina tonår började Axel köpa och sälja enklare bilar, fixa småfel och göra dem lite bättre innan han sålde vidare. Det handlade inte bara om pengar – det handlade om känslan av att skapa värde och bygga upp något från grunden. Samtidigt växte en annan idé fram i bakhuvudet: att starta en egen klubb. En plats där människor med samma intresse kunde samlas, visa upp sina bilar, dela kunskap och bygga en gemenskap. Axels bakgrund präglades inte av lyx eller kontakter, utan av driv och nyfikenhet. Han lärde sig mycket själv, genom misstag och genom att aldrig ge upp när något gick fel. Det gjorde honom både envis och kreativ – två egenskaper som visade sig vara avgörande. I framtiden ser Axel sig själv som ägare till en framgångsrik bilfirma, där han säljer både exklusiva och unika bilar. Men ännu viktigare för honom är klubben han drömmer om. En växande community där människor från olika bakgrunder möts, delar sin passion och skapar något större tillsammans. För Axel handlar det inte bara om bilar det handlar om att bygga något som håller, både i motorer och i relationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med min bästa nivå på Rp en glad persom som vill träffa nya människor och

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska Inte spela för att vinna ett scenario man ska spela ett scenario så de ska bli så bra RP som möjligt och sen kanske det inte är lika kul för ena en den andra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte vad jag vet jag vill ha ett så seriöst RP som möjligt för det är mycket roligare att kunna RP på saker som man Kanske vill göra när man blir större

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Nlr att man inte får komma ihåg att vad som hände när efter man hade dött, VDM att man använder sitt fordon som ett vapen. RDM att man dödar nån utan någon anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag vill lära mig mer om unive roleplay för det verkar vara en riktigt trevlig server.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka