Nekad Tizz§§ | Beslut Överklagan [Utter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tizz§§

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Ditt discord namn: tizzorginal

Ditt Hex-ID: 11000010c44c601

Vad för typ av beslut gäller det? det gäller en roll

Vem/vilka tog beslutet? Jag kommer inte ihåg vad han hette tyvärr då det var ett litet tag sedan

Varför tror du själv att beslutet togs? asså egentligen har jag ingen aning för att jag var i ett scenario och plöstligt så crashar min dator pågrund av att jag har haft problem med min dator tidigare som gör att den blir överhettad såfort det händer hastiga grejer och när den stängs av så går det inte och starta den på 30 min typ men nu har jag fixat den så den fungerar bra.

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker det är felaktigt pågrund av att jag inte kunde komma support inom den tiden det hände för att jag kunde inte starta datorn för den var överhettad, sen laddade jag ner dc på mobilen för att komma support men när jag väl kommer så sa han att det inte gick och ändra på längre för tiden hade gått ut.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: här har jag bevis på krim rollen att jag köpt den och resten har ni i logs och anteckningar https://cdn.discordapp.com/attachme...ba83793c65a7aac90333d89a1fd63ef43c6db04db899&

Senast ändrad:
Tjena kan du vara vänlig och ta reda på vem det var som drog in din roll, dett gör du enklast genom att hoppa support.

har gått 4 månader sedan beslutet, beslutet var även rättfärdigat och anser inte att du bör återfå rollerna.

Tillbaka