Nekad titus.dittmer | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

titus.dittmer

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991692053/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d7a5115

Vad är din discord tagg? titusdittmer

Vem var det som bannade dig? Vet ej, står inte information. Men om det går att se så kolla upp det.

Bild på banmeddelande: KJHDSGOLLJSDFF.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staff valde att banna mig för att att jag betedde mig väldigt dåligt och skrev olämpliga saker till mina polare i unives discord, detta såg då en staff på serven och gjorde det rätta beslutet att permanent banna mig för inkompetent, och det var helt rätt av staffen. Vill även bara säga förlåt för allt jag gjorde den dagen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare chattade i unive discorden och då började jag efter ett tag att skriva lite olämpliga saker till dem som ett skämt liksom med jag aldrig skulle gjort annars, vet inte vad för dum ide jag fick den dagen. Och det ångrar jag något extremt mycket... Förlåt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt av unive staffsen att ta det valet dem gjorde efter som jag betedde mig väldigt dåligt den dagen och det ångrar jag något extremt. Men hade jag fått komma tillbaka så hade detta aldrig hänt igen, och om jag skulle se någon annan spelare bryta mot några regler så kommer jag alltid skicka in det oavsett om det är en nära polare eller någon random person som bara vill förstöra för servern. Men med detta sagt så vill jag verkligen bara be om ursäkt för det jag ställde till med på discord servern den dagen. Och hoppas verkligen jag får en ny chans för jag saknar verkligen gemenskapen och glädjen med Discord servern. Och har pratat med mina vänner och dem vill starta upp ett gäng så vill böra rp:a som kriminell igen. Men som sagt, Förlåt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad från unives discord server innan, men har tagit lärdom efter denna bann att jag aldrig ska göra om detta oavsett om det är nära polare som man vill skämta med. Så detta kommer aldrig hända igen, tro mig och förlåt igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja verkligen, att inte alls skriva olämpliga saker till mina polare i unives discord server och även alltid följa alla regler på discorden så att den ska fungera som den ska samt att alla har en gemensam och rolig stund i discorden. Så ja det var verkligen dumt av mig och det kommer aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart, jag kommer aldrig ens få tanken igen att skriva olämpliga saker till mina polare och om jag någonsin ser någon annan göra det oavsett som den nu är en främling eller min polare kommer jag alltid skicka in det för att det ska vara ordning på discorden. Så ja absolut!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka