Nekad tirre05347 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tirre05347

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? sigmaboy16123

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: stefan larsson och han är 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam, respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: stefan var en kille som gillade bilar och vara med sina kompisar och festa mycket när han var ung men nu har han slutat med att festa stefan växte upp mitt i stan när han var 5 år så dog hans mamma i en skottlossning då blev stefan väldigt ledsen så han bestämde sig för att styra upp detta och bli polis i framtiden stefan har 4 mål i sitt liv 1. bli polis 2. skaffa kompisar och ha det nice 3. tjäna bra med pengar och ha en bra bil 4. att hitta och gripa den personen som döda hans mamma

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med långa och roliga scenarion som är väldigt sociala och är rolig för båda parterna, jag tar RP på en väldigt hög nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att inte bara jag ska vinna och ha roligt min motpartner ska också ha en chans att vinna och ha roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja en gång på ortenwave så råka jag köra på en grabb men jag har lärt mig efter vad jag gjorde

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm är att man använder sin bil som ett vapen rdm är att man slår eller dödar någon utan bakomliggande anledning fear rp att man inte rpar inom rädsla

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det behövs inte tror jag

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.
Var vänlig att uppdatera din bio på discord. Du får ej har andra svenska RP-servers i din bio om du vill bli medlem här.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

jag har tagit bort bion nu glömde det förut när jag skrev min ansökan, och lämnat deras dc för att jag vill kö på unive istället

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

1760966932496.pngSkärmbild 2025-10-20 152810.png
heter samma det e bara username som inte är samma

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.

Ditt Steam namn ska vara: Sigmaboy16123

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
får jag använda ett annat dc konto? som jag har fått tillbaka nu för att det blev hackat för ett tag sen

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka