Accepterad tipptapp | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tipptapp

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Användarnamn: tipptapp

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tipptappyes/

Vad är din discord tagg? tipperino#9557

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? grovt copbait

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt fel, asså jag vet inte om jag borde skriva denna överklagan, men dem lät mig aldrig prata, jag körde förbi polisen en gång i hög fart, eftersom jag fick larm om att någon råna min kära vän, men de lät mig aldrig prata klart alltså, men det var mitt fel, sen kör jag runt och letar efter bilen, det var någon truck enligt honom och så träffar jag på polisen, jag ville liksom inte bli jagad, och så sen börjar fordonet ryka och jag kör full fart till bärgaren så jag inte behöver springa dit, och så tog de tag på mig, jag tycker dock att jag borde få straff in game än en ban, då de fick mig så kunde jag istället få fängelsestraff och en massa böter, men jag fick en ban istället, jag ber verkligen om ursäkt, då jag gjorde fel och liksom alla uppfattade det så :(.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja, men felaktiga då admins gjort fel, samt då jag var trött o typ dum...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat köra normalt dit och inte gjort som jag gjort, jag skäms verkligen för det jag gjort och ber verkligen om ursäkt, förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte göra på det viset, men snälla låt mig prata nästa gång, men återigen var det mitt fel och jag ber så mycket om ursäkt och det ska inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka