Nekad TiP Epi ish | Chef-jobb ansökan Mekonomen [R1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anx

Icke Medlem
Meddelanden
554
Reaction score
224
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Efe

Vad heter du på discord? TiP Epi ish#4620

Hur gammal är du? 14-15

Hur länge har du spelat på Unive? I ett år nu

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla mekonomen genom att rätta till lite grejer som är fel som liksom att någon lagar bilar gratis utan att betala så kommer jag sparka honom och ge honom ban! Som Chef på mekonomen menas väldigt mycket. Man har det viktigaste rollern i jobbet som att jobba mycket med rollerna och jobba mycket med discorden. Som att om man har en grundutnilning så måste man vara där och hjälpa till sina kollergor eller liksom att vara alltid i verkstan. När jag var P-A så var det bara jag i verkstan ganska mycket men ingen var där så jag fick ta hand om nästan 12 bilar att laga. Jag är inte kriminell och kör Mekonomen lagligt, Pga för att en gång så hade vi ett gäng i Mekonomen slog ner mig för att jag sa att vi inte hade en willam. Så det är nog därför jag spelar Unive lagligt. Som Chef så skulle nog göra ganska mycket grejer som att anställa mycket personer och om det är i tjänst och lagar sina egna bilar så kommer jag sparka de från jobbet och jag kommer ta upp det i mötet att personer som inte är i tjänst. Och så är Mekonomen oaktiva just nu och vill vända på hela grejen så de blir aktivt igen. Och så är det mycket korruption inom yrket som att de lagar deras egna bilar utan att betala fakturor. Och det vill jag inte ska hända för att då kommer vi inte kunna laga för att då har vi inga pengar i företaget och det vill jag och hela mekonomen inte! När jag jobbade på mekonomen innan så var det mycket korruption och därför när jag blir chef så kommer jag att sparka alla och börja om på nytt så det inte fortsätter. Inte laga med /me är ett dåligt sett att laga man kan bli bannad eller kickad för det så använd /e box och mycket mer som /me fixar kylaren /me fixar oljefiltret. Det är viktigt så att vi kan fixa rpn på Unive och sen mer social rp. Alla i /twt frågar vart är Mekonomen? Det är så inaktiva och det vill jag ändra med att vara aktiv i 4-5 timmar per dag men på helger är jag aktiv 12 timmar eller mer i helgerna. Jag kommer samt ta intervjuer de 12 timmarna och få mer P-A och ledning som kan ta intervjuer när jag inte är där samt 2 biträdande av mitt val som kommer nog vara Melvin 13 eller Volle. Så när jag blir chef så kommer jag att skriva i /annons Vi tar bara intervjuer för att vi behöver anställda så att vi kan göra företaget aktivt igen men samt att prata med en jobb ans för att lägga in pengar till oss så vi inte startar längst nere så vi inte kan laga. Det är så jag kommer fixa mekonomen i staden med hjälp av mig och alla anställda jag kommer anställa. Och Många har klagat på att meko aldrig är öppet det kommer jag att ändra på jag kommer anställa och laga jättemycket!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska många erfarenheter inom mekonomen, Jag är nu P-A och har ganska mycket erfarenheter inom mekonomen som att kunna ta intervjuer och att anställa, Kicka personer från mekonomen. Men jag har också varit Falk chef så jag vet vad det är att vara chef och att det är jätte mycket jobb. Jag har också varit Securitas så när det kommer ett larm på mekonomen så fattar man att det är bråk för det brukar bli det en hel del. Sen så har jag varit Polis, Det var ganska mycket jobb så jag kom till Mekonomen. Och nu så älskar jag mekonomen och vill göra mekonomen till en bättre verkstad och bättre ställe för personer att vara på!

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 15.00-22.00

Tisdag: 15.00-22.00

Onsdag: 15.00-22.00

Torsdag:15.00-22.00

Fredag :13.00- 01.00

Lördag: 09.00- 03.00

Söndag: 09.00- 00.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja!

Nekad, vill inte vara chef längre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka