Nekad timsuperkingen | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

timsuperkingen

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Inquisitor

Vad heter du IRL? Tim

Vad heter du på discord? timsuperkingen#0466

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 501 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för jag vet att jag är kapabel till att göra stordåd. Jag vill att inquisitor ska bli mer en än vanlig bilfirma. jag kommer göra olika event och hitta på speciella saker som skiljer oss åt än dem andra firmorna. När kunderna kommer in ska de välkomnas på ett bra sätt så att även om de köpt något eller inte ska ha ett leende på läpparna. Jag kommer se till att inquisitor kommer bli ett ställe man vill komma till både som arbetare och kund, alla ska vara trygga och de kan prata med mig om saker. Jag tycker det är en otrolig upplevelse att vara med om en gemenskap med massa roligt! På inquisitor kommer inget kall ske och jag kommer förbättra rp någon hos alla som är i lokalen men även om jag stöter på någon annan utanför, ”halv ooc” kan förekomma ofta och jag kommer se till att detta inte ska ske, samt korruption vilket jag har nolltolerans mot. Jag kommer se till att Inquisitor blir en trygg och trevlig plats där man vill komma och arbeta varje dag. Jag är väldigt seriös inom yrken och jag kommer att anställa folk som är likadana och som verkligen brinner för det dem gör. Kundbemötande är ett av det viktigaste för att få ett företag att driva vidare. Kunderna får en bra upplevelse som de senare sprider vidare till annat folk men också att vi får ett bra rykte och mer kunder. Jag kommer hitta på olika saker med mina k

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på en bilfirma förut då jag vet hur man kan strukturera och hålla ordning, jag kan alla menyer utantill och har ett bra sinne för ekonomin.. Jag vet vilka frågor jag ska ställa på intervjun och vilka som ska anställas, t.ex dem som inte jobbar för vissa förmån utan att de är där för att verkligen tycker det är roligt. jag har bra koll på mina anställda och ser till att de gör vad som ska göras. Jag jobbar även på inquisitor just nu så jag har bra koll hur försäljandet går till och kan även de flesta fakta om bilarna utantill vilket jag kan sprida vidare. Jag anser att kunskap om det man säljer är viktigt eftersom det gör att man kan ge mer information och vara mer säljande som person. Jag har bra koll på övriga saker så jag är snabb om någon har en fråga eller om någon typ av korruption förekommer. Jag är bra på att lära ut nya så att de lär sig snabbt och jag anser att kundbemötande är något alla ska kunna. Jag tar inte förhastade slutsatser och kan ta han om situationer på ett bra sätt, jag är bra på att hitta svaga punkter hos folk och kan därmed hjälpa till att förbättra det.

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Karl Karlsson och är från sverige. Han växte upp i en liten stad med sina föräldrar, han har inte något syskon, hans föräldrar var väldigt stränga och var inte glada med honom. de brukade mobba honom och vara elaka för hur han var som person. i skolan var han väldigt bra och han gjorde alla sina läxor, men han var inte direkt populär, han brukade alltid sitta ensam och han var alltid den som valdes sist på idrotten. och när han inte trodde det kunde bli värre kastade hans föräldrar ut honom ur huset för de orkade inte ha kvar honom, då var han 18, han vara en börda för dem. han tvingades flytta runt i landet för att hitta ett bra ställe med trevliga människor att bo med. tillslut vid 22 års åldern hittade han staden unive. nu bor han här och har ett stort intresse för bilar, han vill hjälpa människor och vara vänlig, han hittar på roliga saker för att glömma bort det negativa från hans uppväxt. han kan även hjälpa andra som har det svårt och behöver någon att prata med eftersom han upplevt något ingen ska uppleva Han började jobba på bilfirman Saras bil och MC eftersom hans bilintresse var så stort och nu väntar han nya möjligheter...

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne minst 5 timmar per dag, ännu mer på helger. är aktiv på discord väldigt ofta

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? ja

Hej, vi har tyvärr valt att gå vidare med andra sökande.
Tack för din ansökan och välkommen att göra en ny om du hitta något av intresse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka