Accepterad Timmie12 | Medlem ansökning (NmTheLaw)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Timmie12

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Timmie

Vad är ditt discord namn? TimmieHell

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leon Karlsson 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Arg Snygg Trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leon Karlsson är en 23-årig man som växte upp i en tuff miljö, präglad av både sociala och ekonomiska utmaningar. Han födds eoch växte upp i en förort med hög kriminalitet och begränsade möjligheter. Leons uppväxt präglades av en känsla av kamp och ständig kamp för att överleva. Hans föräldrar, som båda arbetade hårt för att få mat på bordet, hade svårt att ge Leon den uppmärksamhet och vägledning han behövde. Detta ledde honom tidigt in i problem. Under sina tonår kom Leon ofta i kontakt med dåligt sällskap och hamnade i småkriminalitet för att försörja sig själv och bidra till familjens ekonomi. Trots de negativa influenserna i sitt liv fanns det en styrka och envishet i Leon som fick honom att sträva efter något mer. Han lyckades, med stor möda, ta sig igenom gymnasiet, men utan några tydliga framtidsutsikter. Hans svårigheter att lämna det destruktiva livsmönstret bakom sig blev en kamp, och Leon började inse att han behövde en förändring. Han bestämde sig för att han inte ville bli en produkt av sin miljö eller gå samma väg som många av sina barndomsvänner Hans framtids planer är Leons framtid är fortfarande oskriven, men han har börjat sätta upp mål för sig själv. Han vill bygga ett bättre liv och lämna sitt gamla liv bakom sig. Han har planer på att utbilda sig inom socialt arbete och hjälpa ungdomar som befinner sig i samma situation som han själv gjorde en gång. Hans erfarenheter gör honom till en person som kan förstå och relatera till unga med tuffa bakgrunder, vilket han hoppas ska bli en styrka i hans framtida yrkesliv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra RP på båda Krimminelt sida och Polis sida

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda parterna ska ha kul inte bara ena sida utan båda så T.E.X om jag skulle göra ett bankrån så ska både jag och poliserna ha kul inte bara jag och att jag ska kunna förlora ett scenario inte bara vinna det

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det har jag RDM=dödar någon utan anledning, VDM=Använder ett fordon som vapen T.E.X kör på dem och dödar dem med ett fordon Copbait= Du försöker få polisens uppmärksamhet igenom att gasa på extra när du ska köra för bi dem eller tuta på dem

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har Dyslexi och ADHD

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka