Accepterad đ–Œ63 | Medlem ansökning [Myguyb8]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝖌63

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Leo

Vad Àr ditt discord namn? .kvisten.

Vad Àr ditt födelsedatum? 2 Juli 2008

Heter du samma pÄ Discord som pÄ Steam? Nej

Förnamn, efternamn och Ă„lder pĂ„ din karaktĂ€r: Min karaktĂ€r heter Leon Åkerblom, han Ă€r 21 Ă„r gammal, han Ă€r uppvĂ€xt i Malmö med sin mamma bland mycket kriminalitet. Leons uppvĂ€xt var inte den bĂ€sta, han hade det svĂ„rt i skolan samt sĂ„ var det inte enkelt eller bra hemma, eftersom han var med en ensam mamma, som behövde bĂ„de jobba och ta hand om Leon helt sjĂ€lv. Eftersom det inte var lĂ€tt för Leon, sĂ„ brukade han spela fotboll mycket för att komma bort frĂ„n allt det jobbiga. Leons pappa som nu Ă€r död, var inblandad i mycket med dom "kriminella", han var skyldig dom pengar som nu Leons mamma behöver betala. Leons intresse Ă€r dĂ„ fotboll och bilar, eftersom dom inte hade mycket pengar, sĂ„ hade han inte möjligheten till att skaffa sig en bil eller nĂ„got liknande, dĂ„ höll han sig till fotboll, men har alltid haft ett stort intresse för bilar. Leon kan bli lĂ€tt arg, han har mĂ„nga diagnoser, men han Ă€r Ă€ndĂ„ en fin kille som bryr sig om andra runt om sig. Leon ser hur hans mamma behöver jobba mycket varje dag för att kunna betala skulder, dĂ€rför valde han att gĂ„ den farliga vĂ€gen och hĂ€nga med dom kriminella. Detta var aldrig nĂ„got planerat och det Ă€r inget som Leon tycker om, men han gör det endast för att skydda sin mamma.

Hur skulle du beskriva din karaktÀrs personlighet i tre ord? SnÀll, omtÀnksam, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktÀr: Leon Àr en riktigt fin person. Han hamnade tidigt i fel miljö. Det gjorde sÄ hela hans barndom och uppvÀxt blivit tuff. Sen bodde han i Malmö som kan va en av anledningarna. Han spela mycket fotboll med kompisar. Hans bÀsta kompis hete Alex men blev skjuten. Och dÄ tappade han och allt gick snett i livet. Leon har alltid gillat bilar. Och meka

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket socialRP, jag kommer att försöka bygga pÄ min karaktÀr sÄ mycket som det bara gÄr för att kunna bidra med bra grejer till serverns RP.

Vad innebÀr det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att motparten ska ha kul och kunna vinna sÄ dom kÀnner sig inblandande i scenariot sÄ det blir kul för alla.
Helt enkelt spela för att bÄda parten ska ha kul i ett scenario.

Har du nÄgon gÄng brutit mot reglerna? Om ja, vad hÀnde och vad lÀrde du dig av det? Jag snackade OOC. Och sÄ kom jag pÄ att jag sa servern istÀllet för staden sen kom jag pÄ det. SÄ sa jag aldrig om det.

Är du aktiv deltagare pĂ„ en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du lÀst och förstÄtt serverns regler? Ja

Kan du ge exempel pÄ nÄgra av serverns regler? VDM: Att man anvÀnder sitt fordon som vapen. RDM: Dödar nÄgon utan anledning Powergaming: Att inte rpa pÄ skador Powergaming2: Att spela för makt och pengar

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. Tycket inte det dÄ jag utvecklat denna ansökan tillrÀckligt

Hej Du mÄste först Àndra ditt steam namn till din Dc eller din dc till din Steam Sedan kan ja godkÀnna denna Mvh!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h pÄ dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

GodkÀnd efter muntlig intervju. Din testperiod pÄ 10 dagar startar nu. VÀlkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka