Accepterad TIMMEH | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TIMMEH

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Raphael

Vad är ditt discord namn? timeh5069

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Christopher Pärsson, 26 rr.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Disciplinerad, omtänksam och målinriktad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Christopher är född i Sverige, han blev i tidig ålder omplacerad till en colombiansk familj då han inte blev behandlad bra hemma. Han växte upp i Göteborg och hade många vänner som blev inblandade i kirmienlla aktiviter och detta är nu mera hans motivation att jobba inom säkerhets bransh (helts polis). Christopher är en väldigt social människa, han pratar flyttande spanska och engelska. Nu har han flyttat till en ny stad som heter Unive där hans ska starta sitt nya äventry.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle säga att jag är en väldigt erfaren inom rp, jag har gjort många misstag i min resa men lärt mig från dem, när jag rp ar kommer jag bidra med att ha långvariga scenarion som är både roliga och seriösa, alla kommer känna sig välkomna på servern. Jag kommer göra servern till en bättre miljö och göra så att måna nya unika scenarion kommer ske. Scenariona jag gör kommer inte bara gynna mig utan göra så att alla har en chans och att inte makt spel är involverat.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela bara för att vinna utan också spela så att alla har en chanser att vinna, alla ska ha det roligt och även om du förlorar ett scenario kan du göra så att den andra parten också har det roligt än att lalla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, när jag förrut spelade på eran server rolspelade jag som krim, jag blev beskjutten men föröskte istället dodga skotten i bilen, detta ansedde Staffs vara mild fear rp, det jag lärde mig av detta var att jag måste leva mig in rädslan min karaktär känner på ett större djup.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= Random death match, innebär att du dödar en spelare utan något svenario bakom det, alltså helt enkelt dödar någon helt oppovoserat. VDM= Veichel death match, du dödar någon med ditt fordon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka