Accepterad Tim... | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim...

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? timpelimpan10

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Abdull och är 22år gammal han föddes i afghanistan. Hans barndom var fin hans föräldrar drack aldrig framför han när han var hemma dem hjälpte han alltid med läxor och han hade jätte bra betyg och allt alla barn kanske inte har. Han hade bra med kompisar och vart aldrig mobbade eller jo folk skämtade med han att han hade för höga betyg men de brydde han sig inte om så mycket. Men en tag när han var ute med sina kompisar på kvällen så kom några fram och frågade om dem ville ha pengar och dem svarade ja. Men dem sa att dem skulle gömma en grej hemma så dem gjorde det hos Ahmed. Men dem började bli tvingad att göra mer grejer en tag. Kom de fram och gedde ett vapen och sa om du inte skjuter en grabb kommer du få en skuld på 20000kr så han sköt och han skrek och grät och dem sa säger du till nån skjuter vi dina föräldrar. En tag när han vaknade hörde han en smäll och en till och en till..... då såg han att dem bombade och krigade. hans föräldrar sa att han skulle ta sitt pass och fly till sverige han gjorde de och nu har han flyttat till unive staden. och är 22år nu ska han försöka jobba som en bilmekaniker de är hans drömjobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion. Och kommer vara aktiv och bete mig bra. Och kommer följa alla regler. och göra så alla har det kul och roligt. Och kommer ha realistiskt rp och bra rp. Och kommer göra så alla har bra kvällar och dagar inne på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man gör ett bankrån tillexempel ska du alltid spela för motpartens vinst. SÅ om polisen kommer kan du någon-gång bli tagen för då blir de ju kul för alla för då kan ni ju ha en rättegång och allt och de är ju kul rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? OOC Är förbjudet det betyder att du tar information från discord eller någon annan plattform. Cop baiting betyder du börnar tillexempel framför polisen och drar darifrån för att försöka bli jagad. Och jag kan alla regler till 99% För jag har läst reglerna och spelat här förut så fattar dem reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat rp på andra servrar förut så vet hur man rpar bra. och har spelat härförut men råkat lämna dc... Så jag kan rpa.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Om jag är hungrig kan jag bli sur enkelt. annars tror jag inte de är nått mer

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka